Barnevogn på OSL (splittet fra Economy Extra og Fast Track)

Re: Barnevogn på OSL (splittet fra Economy Extra og Fast Track)

Takk for svar. Får man paraplytrilla ombord i kabinen eller må den leveres ved gate?

Igjen, har du den i et trekk og ser rett frem har jeg ikke blitt stoppet de siste 4 år. Spør du er det verre.

Det finnes også vogner som når de slås sammen kommer under handbagasjemålene. Vi vurderer sterkt en sånn selv. Ulempen er prisen

For øvrig så har OSL kjøpt inn barnetriller som de låner ut etter etter sikkerhetskontrollen.

Takk for svar. Får man paraplytrilla ombord i kabinen eller må den leveres ved gate?

Paraplytriller går som oftest som gate checked baggage, dvs at man leverer ved flydør og får den tilbake samme sted når man lander. Har aldri opplevd eller sett at noen får ta disse med inn i kabinen. Unntaket er de flyplassene hvor den må sjekkes inn som normalt eller som spesialbagasje.

Nå har vi nettopp fått den i hus så har ikke fått "testfløyet" den enda, men vi har kjøpt en Babyzen Yoyo som reisetrille for junior og itillegg til og virker som en solid vogn så har den fordelen at den kan slås sammen så mye at den går innenfor maksimumsmålene for håndbagasje

Ble ikke noe paraply trallepå Europris til 199,99,- ser jeg Someone[emoji6]. Er man mye ute å flyr med de små eg det vel verdt penger. Bære unger med småløping til 19F kan jo være en prøve i seg selv, men det finnes vel også handlevogner på OSL med plass til de som ikke er av den minste sorten.

Back