• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bannlyste flyselskap

Hva har dette å gjøre med KLM, hvis logo er benyttet? Jeg fant ikke KLM på listen....;)
 
Kanskje starteren av tråden opprinnelig er nederlandsk?

Men enig: uheldig å knytte KLM til tråden:cry:
 
Tok og endret logoen til noe som passet bedre.

Ser ikke Malaysian der :p Tror nok at Rob bommet på det sure røde trynet og fikk KLM-logoen i stedet. Nå er det i rettferdighetens navn en KLM-forbindelse her da. Garuda er en fortsettelse av KLM Insulaire Bedrijf og de mottok teknisk bistand av KLM i mange år.

Fløy med både Garuda og Merpati i Indonesia i 1995. Fikk to sektorer med Fokker 28 og to med IPTN CN-235, bl.a. denne som jeg tok på Lombok:

02180.jpg


Glemte helt å si at det var greit nok, men ikke særlig mer enn det. Det var en del løse paneler og kabler som slang litt histen og pisten. Forstår egentlig hva som er problemet her....
 
Back
Top