Takk for artig rapport. Liten Singha til THB 499 (?) i isbøtte er jo bare helt corny... Har aldri bodd på high end hotellene i Bangkok, synes standarden er mer enn bra nok på type Softel etc. til en norsk tusenlapp eller to. Synes på en måte at Peninsula, Mandarin Oriental etc. «ikke passer» til resten av byen... Men det spørs jo hvor man ferdes og hvem man omgås.
Takk for rapport så langt, og gleder meg til fortsettelsen. Sjekket Shangri-la for julen og de skulle ha 4500 kr/natt, så håper du ikke betalte dobbelt av det. (Du skrev vel et annet sted du betalte ca 2000 kr/natt på Pen?).
Generelt begynner vel Bangkok å bli dyrt for alle hoteller sammenlignet med tidligere. Det er kjipt for oss at det sikkert finnes 100 mill rike kinesere nå.
Takk for fjongt reisebrev. Liker betraktningene, som er litt annerledes. Liker også chill luksus og misliker det påtatte og voldsomme.
Den Louise Champagnen er jeg forøvrig enig i. Den er sykt god. Dog må man kalkulere inn at jeg er en enkel gutt fra landet.
Synes vin/champis-prisene allerede var helt surrete da jeg var på sirroco for noen år siden. Har anbefalt mine foreldre å spise der til helgen, skal jeg angre? De har aldri vært i BKK før, det er jo tross alt et magisk sted å spise hvis været er i orden...
Og når du caller cuve louise for en Mobtrachet med kullsyre, er vi enige om at det er positivt?![]()
Takk for en bra triprapport. PS, min nettleser snur de fleste av bildene feil vei?
Biz-loungen i HND er ok? Har lest blanded greier, at den er ok når den ikke er stappfull (litt sånn som gullstua på Kastrup?)
Har videreformidlet til de gamle at en drink i baren er et alternativ (selv om prisene på det også er like høye som baren...).
ps; stadig nysgjerrig som litt nybegynner i champagne-verden - pommery cuve louise verdsettes av andre enn meg og fnate, ikke sant? Jeg fikk den i fjor i LH F, synes det var knall greier. Ble så gira på champis som er mer fyldig, at jeg senere også har bestilt vanlig pommery fra polet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.