• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bagasjestuer sovnet i lasterommet

Fort gjort dette..... Har blundet i belly på fly før jeg, men aldri blitt med :-) Godt å ta en 5 min inne blandt bagen :-)

Hm, det er jo tross alt en gratis tur da ... ;-) Sørge for å gjøre det samme på returen, men det blir kanskje ikke like enkelt.

ehhh........en 1 april spøk dette spørr du meg, men så er jeg generellt skeptisk til "alle" nyheter på en dag som dette:p

Ingen aprilspøk. dette er en faktisk hendelse og det skjer med jevne mellomrom. Hvis jeg husker rett klatret det en BU-stuer ut av en 737 etter en tur fra OSL for noen år siden også. :p

Ingen tar skade av en slik tur .. det er kanskje mørkt og bråker litt mer enn i kabinen, men lasterommene har samme trykk som de har oppe.

Er vel SAS stuer som har testa lasterom på dc9 mellom TRD og FBU og for mange år siden.
Han fikk iallefall sitte oppe på returen.

Last edited:
Men et lite spm når sånt som dette skjer, får dette noen konsekvenser for stuerne utover at de får seg en utilsiktet flytur?

Må si at disse gutta har jaggu hatt innmari "godt sovehjerte"!!! :D

Nesten så man kan bli litt misunnelig... :cool:

Hehe... Null problem å sovne i belly, selv med APU i gang...:p Forskjellen er vel som regel at man våkner når bagen begynner å komme... hvis ikke sover ikke jeg mer enn jeg må der...

Er vel SAS stuer som har testa lasterom på dc9 mellom TRD og FBU og for mange år siden.
Han fikk iallefall sitte oppe på returen.

Oddvar

Det samme har skjedd med samme flytype mellom Tromsø og Alta for maaange år siden...:)

Ingen aprilspøk. dette er en faktisk hendelse og det skjer med jevne mellomrom. Hvis jeg husker rett klatret det en BU-stuer ut av en 737 etter en tur fra OSL for noen år siden også. :p

Ingen tar skade av en slik tur .. det er kanskje mørkt og bråker litt mer enn i kabinen, men lasterommene har samme trykk som de har oppe.

Han havnet i Kristiansand. Det var i hvertfall den jeg husker best fra 1997.

Back