• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bagasjeproblemer i København?

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
Bagasjeproblemer i København?

Fikk akkurat telefon fra noen som hadde ankommet til CPH med SK fra Oslo og som fortalte om skikkelig bagasjekaos. 1 time og 20 minutter hadde det tatt å få bagasjen fra Oslo-flyet etter å ha blitt sendt til flere ulike bånd med forskjellig informasjon. Visstnok hadde det blant passasjerene blitt hevdet at det var aksjoner på gang i København. Det kan jo være feil, men kjenner noen til at det er problemer av dette slag i CPH i dag?

Re: Bagasjeproblemer i København?

Det håper jeg virkelig ikke, da jeg for en gangs skyld faktisk sjekket en lille bag i dag...! Skal rapportere om noen timer om utfallet...

Ja, det var nok generelle baggasjeproblemer på CPH... Samtlige flights hadde "delayed" på baggasjetid; for min del landet jeg 1422, var innom Starbucks, got a coffee, og var nede i baggasjehallen 1435. Bag on belt-symbol på skjermen 1449 - faktisk first bag kom ut 1502, jeg fikk vel min bag 1505. 40 minutter er for lenge, men har opplevd enda verre tidligere.

Er der ikke altid bagageproblemer på CPH?

De seneste 5-6 gange vi har landet der - har vi ventet i en evighed på bagagen, som altid har været delayed. Generelt synes jeg CPH bliver værre og værre for hver gang.

Ikke blot lang ventetid på bagage - køerne i security bliver også længere og længere for hver gang...

Det her er vel unormalt selv for CPH...

Attachments

• 12062008.jpg
    12062008.jpg
    72.3 KB · Views: 130

Er der ikke altid bagageproblemer på CPH?

De seneste 5-6 gange vi har landet der - har vi ventet i en evighed på bagagen, som altid har været delayed. Generelt synes jeg CPH bliver værre og værre for hver gang.

Ikke blot lang ventetid på bagage - køerne i security bliver også længere og længere for hver gang...
I september så var det "ok" ventetid på bag (innland), og milevis med kø i security utland - denne tok de dog rimelig effektivt.
Nå for to uker siden fikk vi vel bag etter 10-15 minutter, og ved avreise var det *null* kø i security rundt tre en tirsdags ettermiddag.

Back