AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
Bagasje fra AES til øyene i havet
SAS presterte å ikke få med kofferten min fra OSL til AES lørdag 22.12.
Det oppstod stor irritasjon over manglende info. SAS-representanten var temmelig avvisende og pratet om at "det var bare en på jobb" som kunne ta hånd om klager! (jeg så nettopp to stenge luka!)
... ingen info over høyttalere.
Forlot Vigra uten koffert. Men fikk referansenummer.
.. ifølge SAS.no skal jeg få beskjed når bagasje ankommer flyplass.
Nei, ingen SMS om det. Skulle også ifølge SAS.no få info om når bagasjen var sendt ut, nei, ingen info om det
Måtte ringe SAS Vigra, ingen svarte lille julaften, før etter tre opprininger.
Det var ovelatt til Bring.Snakket med Bring, som var greie nok ,men ingen snakk om leveranse på døra, måtte oppgi fergeruter og huritgbåtruter. Ikke videre imponert. Tannbørste og tannkrem fantes på øya, men måtte hente kofferten på oppgitt båt. Kan jeg kreve utlegg for transport til båt og telefoner til og fra til Bring?!
SAS presterte å ikke få med kofferten min fra OSL til AES lørdag 22.12.
Det oppstod stor irritasjon over manglende info. SAS-representanten var temmelig avvisende og pratet om at "det var bare en på jobb" som kunne ta hånd om klager! (jeg så nettopp to stenge luka!)
... ingen info over høyttalere.
Forlot Vigra uten koffert. Men fikk referansenummer.
.. ifølge SAS.no skal jeg få beskjed når bagasje ankommer flyplass.
Nei, ingen SMS om det. Skulle også ifølge SAS.no få info om når bagasjen var sendt ut, nei, ingen info om det
Måtte ringe SAS Vigra, ingen svarte lille julaften, før etter tre opprininger.
Det var ovelatt til Bring.Snakket med Bring, som var greie nok ,men ingen snakk om leveranse på døra, måtte oppgi fergeruter og huritgbåtruter. Ikke videre imponert. Tannbørste og tannkrem fantes på øya, men måtte hente kofferten på oppgitt båt. Kan jeg kreve utlegg for transport til båt og telefoner til og fra til Bring?!
Last edited: