BAEC nekter ekstra Avios etter kampanje

NordicMaster

ScanFlyer Blue
Jeg slo til på BAs superkampanje LHR-ICN i CW til £777 i desember. Dette var jo en drømmepris, men i tillegg hadde BAEC en point booster kampanje som ga 30 000 avios ekstra. BAEC bekreftet og på telefon at denne kampanjen var gyldig på denne reisen. I ettertid har det gått en del e-poster frem og tilbake etter at jeg ikke fikk avios som forventet. De mener at ruten var utelatt fra kampanjen uten å utdype det noe mer. Jeg mener at det ikke sto noe i vilkårene om at denne ruten var utelatt, men jeg får likefult følgende svar:

"I'm really sorry but there is nothing more I can add to this - if the campaign manager advises this route was not included then this is our final position"

BAEC tar åpenbart feil og velger samtidig ikke å ta ansvar. Kan jeg klage til noen andre eller er løpet kjørt?

Fant ingen annen link til kampanjen enn denne:
http://hktravelblog.com/2012/09/british-airways-avios-promotion-for-european-members/

Mulig at jeg er litt smålig, men jeg har bare benyttet meg av tilbud som BA har gitt meg.

Når reiste du?
Hvilken bookingklasse var du booket i? (Ser ut som alle CW-klassene er med)

Ut i fra linken din, ser det ikke ut til at det kun gjaldt enkelte ruter heller.

Hadde du billett LHR-ICN som separat booking, i så fall så står det at det ikke gjelder:
A longhaul trip consists of 2 shorthaul sectors in Club Europe and 2 longhaul sectors in Club World or First for flights via London

Hadde du billett LHR-ICN som separat booking, i så fall så står det at det ikke gjelder:

Jeg leser dette som om man ikke får 40 000 poeng, men heller 30 000 etter å ha lest dette
If the journey starts in London, corresponding bonus Avios for short haul sectors will be deducted from longhaul bonus for the missing feeder flights (ie: member traveling from London to New York will only be awarded with 30,000 Avios on the first return trip)

Hvordan forstår dere følgende tekst?
4. A Qualifying Flight is a single sector flight (i) with a BA prefix on a BA operated service with AA or IB prefix
on flights operated by British Airways between the EU, Norway, Switzerland and North America, Mexico and
Puerto Rico

Back