BA747 vs AA777

haavig

ScanFlyer Silver
God formiddag!

Sitter her og skal bestille meg en tur til Los Angeles i februar. Ser ut som valget enten blir en BA747 eller AA777.
Noen her som kan gi noen tips om hviken av disse som har best IFE/AVOD?

Har bare prøvd BA 747 til JFK, men det var en flott opplevelse det selv bak i kvegklassen :)

Flott AVOD med bra utvalg der du kan starte og stoppe filmer som du selv vil.

Anbefaler BA 747.

Sjekk pris på Premium Economy hos BA også - prisforskjellen ifht vanlig economy er ofte stor, men enkelte ganger kan den være overraskende liten. Evt. bare på returen så får du bedre sete og bedre plass når du skal sove.

Sparer du bonuspoeng? I så fall kan det være greit å vite at medlemmer av BA og AA sine bonusprogram ikke tjener poeng hos den andre på transatlantiske flyvninger. vil du f.eks. spare hos BA Executive CLub, vil du ikke tjene poeng om du flyr AA, og motsatt.

jeg ville tatt BA. rett og slett når jeg kan velge europeisk fremfor amerikansk. bedre in-flight service rett og slett som oftest

Jo mindre du har ekstremt lyst til å fly 777, ville jeg ha valgt BA. Bra service ombord og veldig bra AVOD.

Anbefaler BA 747.
Generelt veldig fornøyd med BA når det gjelder turistklasse, leverer jenvt over et svært godt produkt! Ser alltid frem til en BA flight!

Back