BA-tilbud hovedtråd (2012)

Status
Not open for further replies.
Re: BA-tilbud hovedtråd (2012)

Har CE-prisene gått ned?
Da jeg booket tur til London i går var det masse billetter tilgjengelig til kr. 1267 pr vei.

Finnes det noen fornuftige priser i R-klasse? Tidligere har vel denne formen for tilbud bare vært tilgjengelig i de to dyreste klassene.

Salget fra UK er over og CW-prisene fra London er jo normalt ikke gunstige (oppgraderingen betinger ticketing/departure UK). Kan ikke bookes online. Fant også noe med enda mindre skrift (som kanskje er i strid med EU/EØS-reglene?)
An Eligible Participant is a person resident in the United Kingdom and/or Ireland aged 18 years or over who books and travels on a Qualifying Flight.

Noen som vet om OpenSkies er en del av det tilbudet hos BA som foregår nå? Får ok priser der, hvilket gjør at jeg vurderer en liten TP-run rundt 17. mai. Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer å vente til slutten av måneden med å bestille.

Sorry om OT, men kom over Priser FRA - SIN med Qantas i Premium economy til ca 1200 Euro. Må vel være en OK måte å få litt TP, selv om Qantas vel desverre ikke gir 100% Aviospoeng til Sølvkunder.

Salget som er nevnt over skulle egentlig avsluttes i går, men er nå utvidet til 14. februar.

Det er ganske bra tilbud inkl hotell enkelte steder også. Booket en t/r LAX inklusive 4 netter på Fairmont for 21 lapper i Business. Det er faktisk ok.

Får tilbud om å oppgradere lhr-osl fpr 79 pund ved innsjekk, men regner med at dette ikke gir ekstractier points. Er detbkorrekt?

Får tilbud om å oppgradere lhr-osl fpr 79 pund ved innsjekk, men regner med at dette ikke gir ekstractier points. Er detbkorrekt?

Jo. Betaler du for en upgrade hos BA med penger, får du poeng for klassen du oppgraderer til.

Status
Not open for further replies.
Back