BA Tier Point run til HNL

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Hei.
Siden jeg var høyt ute på banen å proklamerte at jeg går over til BA, så tenkte jeg å benytte meg av tilbudet som går ut i dag. Under 1000£ for nesten hele veien til BA gold frister for mye. Er det derfor noen som kan tenke seg å joine på veien? Jeg tenker å ta 1 natt på HNL. Regner med å reise ut 27 des, og være tilbake i Norge 29 eller 30 des.

Flott å ha selskap på turen. Jeg kommer til å bestille om ca 2-3 timer, så det er bare å gi seg til kjenne om noen vil være med på turen.

Thomas

Hei.
Siden jeg var høyt ute på banen å proklamerte at jeg går over til BA, så tenkte jeg å benytte meg av tilbudet som går ut i dag. Under 1000£ for nesten hele veien til BA gold frister for mye. Er det derfor noen som kan tenke seg å joine på veien? Jeg tenker å ta 1 natt på HNL. Regner med å reise ut 27 des, og være tilbake i Norge 29 eller 30 des.

Flott å ha selskap på turen. Jeg kommer til å bestille om ca 2-3 timer, så det er bare å gi seg til kjenne om noen vil være med på turen.

Thomas

Frister VELDIG.... men er i Vietnam med kona da. Hvis ikke skulle jeg slengt med.

Vel, jeg kan invitere dere til Vietnam på nyåret når jeg er der nede på jobb. TP til HNL er bedre ;)

Ingen som er med? Prisen er 853£ for nesten gullkort. Starter i Manchester og avslutter i LHR. Ruta er MAN-HEL-LHR-JFK-PHX-HNL-LAX-JFK-LHR :)

Ingen som er med? Prisen er 853£ for nesten gullkort. Starter i Manchester og avslutter i LHR. Ruta er MAN-HEL-LHR-JFK-PHX-HNL-LAX-JFK-LHR :)
Har du husket å sjekke at det er OK priser på OSL-MAN og LHR-OSL? Dyre posisjoneringsflighter kan dessverre ødelegge slike MRs, spesielt rundt jul/nyttår.

Jeg hadde kanskje blitt med om det ikke var for at jeg bruker AAdvantage, og der starter opptjeningsåret 1. januar.

Nå er jo dagen over, så for seint sikkert likevel... Hvor fant du det tilbudet ?
Hadde vært gøy å vært med, nemlig planer å bli en BA-slave her sjøl etter at SAS brukte tidsmaskinen, og dro tilbake til 2003.. :drunk::drunk:
Og noen planer for å komme seg til MAN og hjem fra LHR ? Og hvor en skal bo ?? Og til slutt, så var det dette med å få fri da .. :p

Hehe denne her gadd jeg ikke da jeg så hvor dyrt hotell i Honolulu var... Men fkk jo opp et brukbart alternativ da.

Det ble ikke HNL på med, men heller 2 dager I Anchorage! Woohoo. Byttet ut Hawaiiskjorta med bjørnefitte. Er i tenkeboksen om jeg faktisk gjennomfører, får se. Var mye US Airways innenriks, og de har Uberkjip F-class. Så får tenke litt til på dette.

Trekker heller ikke opp at jeg må starte fra Jersey 2. januar.

Booket: JER-LHR-JFK-PDX-ANC-PDX-BOS-LHR. Nette pris av 7300 NOK.

Forøvrig: Call-centeret til BA er fantastisk. Mannen som jeg snakket med kjente til TP-runnet, han hadde booket flere av disse denne siste uka, så hele reisen var fikset på 10 minutter.

Thomas

Back