BA eller Virgin til LAS fra London?

Eg har flydd BA i business til Washington fra London og tilbake med Virgin i business. Virgin var mye bedre enn BA da ihvertfall. Korleis det er i økonomi har eg ingen anelse om.

Hvis jeg lukker øynene mine for eget BA-kort så ville jeg sett på pris, tider, gjennomgående billett m.v.

Som Discus sier, status er viktig.

Uten status, hadde jeg flydd Virgin -- uten tvil. Med OW status, hadde jeg valgt BA

Det som er kjipt med Virgin er at du flyr BA osl-lhr om du har gjennomgående billett. Da må du bytte fra T5 til T 3. Sas bruker t3 som Virgin.

Har en reise SAN-LHR-OSL i begynnelsen av januar. Flyr VS SAN-LHR og BA LHR-OSL på gjennomgående billett. Vet du om det er noe håp om å få sjekket bagasjen helt frem, Chriscross?

Det som er kjipt med Virgin er at du flyr BA osl-lhr om du har gjennomgående billett. Da må du bytte fra T5 til T 3. Sas bruker t3 som Virgin.

Dette gjelder da ikke til LAS. Da flyr Virgin fra LGW, slik at BA OSL-LHR vil være skivebom.

Har en reise SAN-LHR-OSL i begynnelsen av januar. Flyr VS SAN-LHR og BA LHR-OSL på gjennomgående billett. Vet du om det er noe håp om å få sjekket bagasjen helt frem, Chriscross?

En av fordelene med gjennomgående billett er nettopp gjennomgående innsjekking av bagasje, så det skal du ikke være bekymret for.

Dette gjelder da ikke til LAS. Da flyr Virgin fra LGW, slik at BA OSL-LHR vil være skivebom.

Da må man altså kjøpe separat billett med DY Osl-lgw. Da vil vel BA være å foretrekke da de vel flyr lhr-las?

Tenkte generelt angående bruk av Virginbilletter fra Osl. Har stusset på hvorfor de ikke heller samarbeider med SK så passasjerene slipper terminalbytte.

Tenkte generelt angående bruk av Virginbilletter fra Osl. Har stusset på hvorfor de ikke heller samarbeider med SK så passasjerene slipper terminalbytte.

Virgin har interlineavtale med både BA og SAS, så du kan få begge kombinasjonene. Du får sågar VS-mil dersom du flyr med SAS så de samarbeider, ja.

Back