B787 til Sola ?

Hvilket flyselskap skulle dette eventuelt være da? Regner med at Boeing er ferdig med testflighter for lenge siden...

Hvilket flyselskap skulle dette eventuelt være da? Regner med at Boeing er ferdig med testflighter for lenge siden...

Boeing hodler på med flighter rundt omkring, de er bl.a. i Auckland nå og i Dubai. Kanskje de skal besøke DY teknisk *kaste bensin på bålet*

Hvis dette viser seg å være sant. Skal jeg jammen meg ta turen ut. Selv om jeg jobber nattevakter den uka,.

15. desember er nå en torsdag da...

Men vi har vel en sidediskusjon om at det er kjekkest når det kommer spennende fly på lørdager og søndager, for da har flere av spotterene mulighet til å komme siden det ikke er skole eller arbeid som opptar en.

Kan det være en av operatørene av typen som vil teste ut SVG som nødlandingspalss ?
Mener å ha hørt / lest at de gjør dette av og til... ??

Er nok endel av Boeing sin PR tur som de skal ha nå snart

Og nei, de er ikke ferdig med testingen. Varianten med GE motorer er ikke sertifisert, og usikker på av den nyese RR varianten, og som trengs for å fly long haul er sertifisert ennå? Dessuten gjennstår det arbeid vedr ETOPS 330 godkjenning

denne diskutsjonen er useriøs så lenge det ikke finnes noe link...... Eg tror ikke på det før det er noe seriøs link...

Noen link vil du aldri få i en sak som denne. Du kan velge å tro på ryktene, eller la være. Enkelt og greit.

folk kan ikke bare finne på noe og påstår noe og lage en sak som ikke vil finne sted...

Er nok endel av Boeing sin PR tur som de skal ha nå snart

Og nei, de er ikke ferdig med testingen. Varianten med GE motorer er ikke sertifisert, og usikker på av den nyese RR varianten, og som trengs for å fly long haul er sertifisert ennå? Dessuten gjennstår det arbeid vedr ETOPS 330 godkjenning

Er det derfor det så langt bare er 2 stk B787 som er levert ?

Back