• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

B-787

Hvem vet hva som skjer med B-787? De har enda ikke vært air-borne!
Etter det jeg vet jobber Boeing enda med å montere fixen på LN1, LN2 og LN4, og om de ikke er blitt helt ferdige med ZY997 (den statiske test-maskinen) er de ikke langt unna å bli ferdige med denne. LN2 skal visstnok ha kommet like langt eller lenger enn LN1 i monteringen.
Før første maskin kan fly må fixen testes og valideres på ZY997, og deretter vil det gå ca. tre uker med testing på LN1 før denne er klar til å fly. Boeing mener fortsatt at maskinen vil fly innen nyttår, og hvis de greier det blir det snakk om toppen en eller to uker før nyttår.
 
Back
Top