• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

B-727-200 @ SVG

krølle

ScanFlyer Crusty
Fant denne saken, VP-BAP, en ex PAN-AM fra 1967, flott gammel dame som holder seg godt



Gammel dame møter en ny kvinne, hvorfor kaller vi fly damer igrunnen? De smekre linjene?


Beklager kvaliteten, de er laget i KRØLLE RAW format:-)
 
Det var ikke noe dagligdags syn, nei! :wow:

Men for å pirke litt, dette er ingen 727-200, men en 727-21, altså egentlig en -100-serie. Boeing utelot lenge 1-tallet og brukte bare kundekoden, her 21 for PanAm. Jeg mener at de endret praksis da -200 ble introdusert.
 
Det var ikke noe dagligdags syn, nei! :wow:

Men for å pirke litt, dette er ingen 727-200, men en 727-21, altså egentlig en -100-serie. Boeing utelot lenge 1-tallet og brukte bare kundekoden, her 21 for PanAm. Jeg mener at de endret praksis da -200 ble introdusert.

Ok, da var det feil og anta, så der stod 727-21 på Planespotters. Tks for info
 
Så dro hun da


Må visst få meg kraftigere saker, uff synes jeg hører kona mase om det samme:o
men er litt i grenseland for hva jeg orker å dra på og, men forsvant gjorde hun, ja ikke fruen

 
Back
Top