• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AY658&095 til tirsdag..

nå er jeg bra spent, har sjekket inn på nettet til begge leg`ene, og har printet boardingpass, og har fra hel-bkk fått sete 5L!! Bekreftet og på Boardingpass.. Er ikke dette business-sete?? Hvis dette stemmer så er jeg jo på alle måter sikra en behagelig reise nedover :-)

Ut i fra setekartene på finnairs nettsider, så har de minst 7 rader med business på både A330, A340 og MD-11.. Så rad 5 skulle vel være business da, ja..

nå er jeg bra spent, har sjekket inn på nettet til begge leg`ene, og har printet boardingpass, og har fra hel-bkk fått sete 5L!! Bekreftet og på Boardingpass.. Er ikke dette business-sete?? Hvis dette stemmer så er jeg jo på alle måter sikra en behagelig reise nedover :-)
5L er business på MD11, som du skal fly med. Lie-Flat bed med PTV og hele pakka. God tur. :D

jippi hurra og det får`n si :-) gutten reiser staslig på long-haul :-) ringte finnair om det og, kunne ikke helt skjønne det.. Han sa at det var nok en liten feil i systemet som gjorde at jeg fikk business, men siden feilen var dems, og flyet ikke er fullt visstnok, så ønsket han meg god reise :-) vi får se på gaten, jeg skal tro jeg har fått business når jeg sitter der. Men litt flaks må man ha :-) kanskje jeg skal prøve meg på en trip-raport og da.. uten at jeg har noe å sammenligne med forøvrig når det gjelder der foran i et fly..

Jeg lurer på om det er greie i de maskinene at de 2 første radene i økonomi har business seter. Man har økonomi service og business seter tror jeg.

Uansett god tur :-)

Jeg lurer på om det er greie i de maskinene at de 2 første radene i økonomi har business seter. Man har økonomi service og business seter tror jeg.

Hvis man selger business seter til Economy-pris, så er det noe min lommebok kan leve med ;)

Omtrent samme som SAS drev med på 767-ene sine i gamledager, da. Men det er jo helt sikkert greit det også.

en meget behagelig reise i en flott MD-11 :-) satt behagelig og godt på business, men som det står i tråden over her, økonomi service og business seter. Men jeg klagde ikke ett sekund jeg! En meget behagelig tur med minimalt med turbulens hele turen, sov som en unge i mange timer, våkna 30 minutter før landing :-)

da har jeg akkurat kommet hjem igjen, en meget behagelig tur, men returen ble jo verre enn å reise til fengsel tenker jeg, Thailnad - mitt paradis! Har vært hjemme i 15 minutter og har alt bestilt ny tur i august! :-) da med thai direkte, så da byr sommeren på enda en ny flytype. Md-11 er konge da, trivdes godt i den, selvom utreise var utrolig mye mer behagelig enn økonomi hjem. Men den skal ha for at den var romslig også i økonomi, til tross for at jeg 188 kg og sånn passe røsslig :-)

Back