AY658&095 til tirsdag..

nå er jeg bra spent, har sjekket inn på nettet til begge leg`ene, og har printet boardingpass, og har fra hel-bkk fått sete 5L!! Bekreftet og på Boardingpass.. Er ikke dette business-sete?? Hvis dette stemmer så er jeg jo på alle måter sikra en behagelig reise nedover :-)

Ut i fra setekartene på finnairs nettsider, så har de minst 7 rader med business på både A330, A340 og MD-11.. Så rad 5 skulle vel være business da, ja..

nå er jeg bra spent, har sjekket inn på nettet til begge leg`ene, og har printet boardingpass, og har fra hel-bkk fått sete 5L!! Bekreftet og på Boardingpass.. Er ikke dette business-sete?? Hvis dette stemmer så er jeg jo på alle måter sikra en behagelig reise nedover :-)
5L er business på MD11, som du skal fly med. Lie-Flat bed med PTV og hele pakka. God tur. :D

jippi hurra og det får`n si :-) gutten reiser staslig på long-haul :-) ringte finnair om det og, kunne ikke helt skjønne det.. Han sa at det var nok en liten feil i systemet som gjorde at jeg fikk business, men siden feilen var dems, og flyet ikke er fullt visstnok, så ønsket han meg god reise :-) vi får se på gaten, jeg skal tro jeg har fått business når jeg sitter der. Men litt flaks må man ha :-) kanskje jeg skal prøve meg på en trip-raport og da.. uten at jeg har noe å sammenligne med forøvrig når det gjelder der foran i et fly..

Jeg lurer på om det er greie i de maskinene at de 2 første radene i økonomi har business seter. Man har økonomi service og business seter tror jeg.

Uansett god tur :-)

Jeg lurer på om det er greie i de maskinene at de 2 første radene i økonomi har business seter. Man har økonomi service og business seter tror jeg.

Hvis man selger business seter til Economy-pris, så er det noe min lommebok kan leve med ;)

Omtrent samme som SAS drev med på 767-ene sine i gamledager, da. Men det er jo helt sikkert greit det også.

en meget behagelig reise i en flott MD-11 :-) satt behagelig og godt på business, men som det står i tråden over her, økonomi service og business seter. Men jeg klagde ikke ett sekund jeg! En meget behagelig tur med minimalt med turbulens hele turen, sov som en unge i mange timer, våkna 30 minutter før landing :-)

da har jeg akkurat kommet hjem igjen, en meget behagelig tur, men returen ble jo verre enn å reise til fengsel tenker jeg, Thailnad - mitt paradis! Har vært hjemme i 15 minutter og har alt bestilt ny tur i august! :-) da med thai direkte, så da byr sommeren på enda en ny flytype. Md-11 er konge da, trivdes godt i den, selvom utreise var utrolig mye mer behagelig enn økonomi hjem. Men den skal ha for at den var romslig også i økonomi, til tross for at jeg 188 kg og sånn passe røsslig :-)

Back