L LN-KRF ScanFlyer Gold 29 Sep 2010 #1 AWACS på AES? Hei! Fikk en sms fra noen rundt AES i dag, om at han så en AWACS tok av eller noe med skikkelige motorer.. Noen som kan bekrefte dette?
AWACS på AES? Hei! Fikk en sms fra noen rundt AES i dag, om at han så en AWACS tok av eller noe med skikkelige motorer.. Noen som kan bekrefte dette?
pilot94 ScanFlyer Silver 29 Sep 2010 #2 Re: AWACS på AES? Jeg burde ha kunnet bekrefte denne, men skal kjøre ut en melding på fansiden på Facebook og sjekke om noen vet noe Last edited: 29 Sep 2010
Re: AWACS på AES? Jeg burde ha kunnet bekrefte denne, men skal kjøre ut en melding på fansiden på Facebook og sjekke om noen vet noe
R rymle ScanFlyer Silver 29 Sep 2010 #3 Re: AWACS på AES? Jepp, godt plassert kilde kan fortelle at NATO(14?) var på besøk på AES i dag. Utførte Hi-Tacan og VA til rwy 07 (=
Re: AWACS på AES? Jepp, godt plassert kilde kan fortelle at NATO(14?) var på besøk på AES i dag. Utførte Hi-Tacan og VA til rwy 07 (=
E ENKB ScanFlyer Gold 29 Sep 2010 #4 Re: AWACS på AES? Ikke NATO14 nei, enten NATO9 eller NATO15. Sannsynligvis sistnevnte siden denne drev og fløy innflyginger til Ørlandet og Værnes i dag. Reg var LX-N90446
Re: AWACS på AES? Ikke NATO14 nei, enten NATO9 eller NATO15. Sannsynligvis sistnevnte siden denne drev og fløy innflyginger til Ørlandet og Værnes i dag. Reg var LX-N90446
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 30 Sep 2010 #5 Re: AWACS på AES? Var vel denne eg såg over Trondheim igår også?
bu995 ScanFlyer Blue 30 Sep 2010 #6 Re: AWACS på AES? Det var NATO 14 som var på ENVA i går ettermiddag....................................
Re: AWACS på AES? Det var NATO 14 som var på ENVA i går ettermiddag....................................