A Anders81 Anders F Medlem 8 May 2013 #1 LXN-90458 kom plutselig flygende lavt over huset mitt. Jeg kastet meg i bilen og rakk 3-4 touch and go's. Et herlig fly som bråkte noe så inn i hæl.... LXN-90458 by Bowlebab, on Flickr LXN-90458 by Bowlebab, on Flickr LXN-90458 by Bowlebab, on Flickr
LXN-90458 kom plutselig flygende lavt over huset mitt. Jeg kastet meg i bilen og rakk 3-4 touch and go's. Et herlig fly som bråkte noe så inn i hæl.... LXN-90458 by Bowlebab, on Flickr LXN-90458 by Bowlebab, on Flickr LXN-90458 by Bowlebab, on Flickr
LN-JTE ScanFlyer Blue 9 May 2013 #7 Det er vel snarere musikk takk for at du delte. Vet du callsignet?
A Anders81 Anders F Medlem 9 May 2013 #9 Tusen takk alle sammen LN-JTE said: Det er vel snarere musikk takk for at du delte. Vet du callsignet? Click to expand... Til LN-JTE: Nei det vet jeg ikke.
Tusen takk alle sammen LN-JTE said: Det er vel snarere musikk takk for at du delte. Vet du callsignet? Click to expand... Til LN-JTE: Nei det vet jeg ikke.
N Norge Rundt På 14 Dager ScanFlyer Gold 9 May 2013 #10 LN-GBM said: Bråk, hva er det? Stilige bilder! Click to expand... Justin Bieber og One Direction er bråk Lyden fra fly derimot det er musikk i mine ører. Forøvrig flotte bilder.
LN-GBM said: Bråk, hva er det? Stilige bilder! Click to expand... Justin Bieber og One Direction er bråk Lyden fra fly derimot det er musikk i mine ører. Forøvrig flotte bilder.
WF-380 ScanFlyer Gold 11 May 2013 #11 LN-JTE said: Det er vel snarere musikk takk for at du delte. Vet du callsignet? Click to expand... Bruker å være "Magic" på NATOs awacs-er. "Sentry" på US-AWACS.
LN-JTE said: Det er vel snarere musikk takk for at du delte. Vet du callsignet? Click to expand... Bruker å være "Magic" på NATOs awacs-er. "Sentry" på US-AWACS.
LN-JTE ScanFlyer Blue 12 May 2013 #12 Takk og bonus spørsmål: hva er det som står som identifier i fp/radarskjerm til atc? Som NAX/BAW/WIF osv
Takk og bonus spørsmål: hva er det som står som identifier i fp/radarskjerm til atc? Som NAX/BAW/WIF osv
HVI ScanFlyer Blue 12 May 2013 #13 MAGIC er såkalt taktisk callsign og brukes ikke mot sivil ATC. De bruker NATO og det vises som NATO.