aviation-center-berlin

SAJblue

ScanFlyer Blue
Jeg var inne og tittet på aviation-center-berlin nå nettopp, tenkte å bestille en Delta
L-1011... Modellen koster i underkant av 20 Euro, men de skulle ha 30 Euro i frakt!!!

Hvor bestiller dere modeller?

Jeg bestiller mine hos aviationmegastore.com, jetcollector.com eller skyjets400.com. Har også brukt aviationretaildirect.com av og til.

Espen

hei

jetcollector for det meste da de har super service og hittil har jeg ikke betalt
avgifter i norge da de oppgir det som 'gift' (hysj)

sevenseas

Originally posted by SAJblue

Jeg var inne og tittet på aviation-center-berlin nå nettopp, tenkte å bestille en Delta
L-1011... Modellen koster i underkant av 20 Euro, men de skulle ha 30 Euro i frakt!!!

Eg skal via Berlin på nyttårsaften. Kan ta med ettt par modeller i kufferten :-p

Quick Service fra Berlin

Bestilte 2 modeller mandag En AY B7457 og GF A340

Modtaget idag torsdag

Det er da hurtigt

Hilsen
Ole

Originally posted by raider66

Hva betalte du i frakt, sk931?
Ja nu hører Danmark jo til i den billiger ende, men jeg har betalt 8 EUR
i forsendelses omkostninger, og det gøre jeg gerne når prisen for de 2
jeg bestilte blev, med forsendelse, EUR 30,93
--
Så ny bestilling er på vej til Berlin

Hilsen
Ole

Originally posted by Leorim

Originally posted by SAJblue

Eg skal via Berlin på nyttårsaften. Kan ta med ettt par modeller i kufferten :-p

Takk for tilbudet, men problemet er løst, og jeg har fått mine fly for en stund fremover nå^^

Sagaen fortsetter!

Denne tristaren jeg bestilte viste seg å være skadet, så aviation megastore sendte meg en ny av samme. Dessverre viste det seg at denne var skadet på akkurat samme plass, dog var skaden litt mindre i omfang.
Enden på visa er at de ba om å få begge i retur, mot at de tilbakebetaler for modellen, samt betaler for porto.
Sendte begge avgårde med posten i går, så det tar nok enda litt tid før det vises på kontoen.

JEg vil skryte av servicen, og kommer absolutt til å bestille flere modeller derfra i femtiden.

fly 1:

Attachments

• damaged1.jpg
    damaged1.jpg
    62.5 KB · Views: 140
Enden på visa.

Den neste modellen jeg fikk fra a-c-b hadde knekt horisontal stabilisator. Da jeg sendte mail om dette, ba a-c-b meg om å bare lime den sammen, og at siden jeg ikke ble fornøyd med produktene deres ba de meg om å ikke handle der igjen.

Så folkens, kan dere ikke liste opp hvor dere bestiller fly da, og om dere er fornøyd etc

(Hvor ble det forresten av den tråden som hette "hvilke fly har du i din samling?"?)

Enden på visa.

Den neste modellen jeg fikk fra a-c-b hadde knekt horisontal stabilisator. Da jeg sendte mail om dette, ba a-c-b meg om å bare lime den sammen, og at siden jeg ikke ble fornøyd med produktene deres ba de meg om å ikke handle der igjen.

Så folkens, kan dere ikke liste opp hvor dere bestiller fly da, og om dere er fornøyd etc

(Hvor ble det forresten av den tråden som hette "hvilke fly har du i din samling?"?)
Trist å høre at ACB nå inntar en slik holdning.
De skulle bare ha gitt deg en ny modell vederlagsfritt.
Mine forslag er :
www.jetcollector.com (topp service)
www.collectablejets.com (ditto)
www.airplanereplicas.com(ditto)
www.eztoys.com(ditto)
www.lhshop.com( tilfredsstillende)
www.adamjets.com ( har alltid et godt utvalg, men holder en kunstig høy pris på shipping,har bare handlet fra dem en gang.Betalte for "ekspress" shipping med tracking number som jeg mottok, men like forbannet så gikk det over 3 uker før varene dukket opp. )

Last edited:
Back