Originally posted by SAJblue
Jeg var inne og tittet på aviation-center-berlin nå nettopp, tenkte å bestille en Delta
L-1011... Modellen koster i underkant av 20 Euro, men de skulle ha 30 Euro i frakt!!!
Hvor bestiller dere modeller?
Ja nu hører Danmark jo til i den billiger ende, men jeg har betalt 8 EUROriginally posted by raider66
Hva betalte du i frakt, sk931?
Det bliver 2 x SAS A319 og B767Originally posted by raider66
Hvilke modeller blir det denne gangen?
Originally posted by Leorim
Originally posted by SAJblue
Jeg var inne og tittet på aviation-center-berlin nå nettopp, tenkte å bestille en Delta
L-1011... Modellen koster i underkant av 20 Euro, men de skulle ha 30 Euro i frakt!!!
Hvor bestiller dere modeller?
Eg skal via Berlin på nyttårsaften. Kan ta med ettt par modeller i kufferten![]()
Trist å høre at ACB nå inntar en slik holdning.Enden på visa.
Den neste modellen jeg fikk fra a-c-b hadde knekt horisontal stabilisator. Da jeg sendte mail om dette, ba a-c-b meg om å bare lime den sammen, og at siden jeg ikke ble fornøyd med produktene deres ba de meg om å ikke handle der igjen.
Så folkens, kan dere ikke liste opp hvor dere bestiller fly da, og om dere er fornøyd etc
(Hvor ble det forresten av den tråden som hette "hvilke fly har du i din samling?"?)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.