Avanserer fra kabin til cockpit

GF1

ScanFlyer Gold
"Flyvertinne Lillian Linde (26) avanserer. Nå skal hun bli flyger. I forrige uke klarte hun opptaksprøven, og i juli begynner hun på pilotskolen NAIA (North American Institute of Aviation.)"

skriver Fædrelandsvennen.

Velkommen etter. Holder selv på med de avsluttende ATPL eksamnene. Fulgte opplegget til NEAR/NAIA. Riktignok er jeg ikke vertinne, men vert. Håper dama har søkt om permisjon fra kabinjobben, hvilket jeg har gjort. Det kan jo ta lang tid før en får seg pilotjobb!!!!!

Originally posted by GF1
"Flyvertinne Lillian Linde (26) avanserer. Nå skal hun bli flyger. I forrige uke klarte hun opptaksprøven, og i juli begynner hun på pilotskolen NAIA (North American Institute of Aviation.)"

Opptaksprøven er latterlig enkel og kan vel ikke kalles en prøve, alle klarer den.

Det vanskeligste med hele greia er å skaffe tilveie de 500 000 utdannelsen koster.

Originally posted by Ræser
Originally posted by GF1

Det vanskeligste med hele greia er å skaffe tilveie de 500 000 utdannelsen koster.

Jobber for harde livet jeg iallefall...:hi2 Men forsatt ung, og mange hinder å passere

Originally posted by Ræser
Originally posted by GF1

Opptaksprøven er latterlig enkel og kan vel ikke kalles en prøve, alle klarer den.

Opptaksprøven er en formalitet. Måtte le litt for meg selv da noen jeg møtte var alvorlig bekymret for om de klarte den eller ikke. Noen som vet hvor mange poeng som er mulig å oppnå på den prøven? Mener grensa var 150 for å få godkjent.

Jeg går på skole med en flyvert fra Mytravel. Han vil vel kanskje også tilbake i selskapet etter hvert.

Back