Austrians nye business class

Finnes det noen bilder av produktet? Det blir nok en liten vinterferie på meg denne vinteren, og siden det kommer en liten slump penger min vei snart, så skal det garantert bli i biz denne gangen :-)

Last edited:
Milde himmel for et fargeskjema... Regner vel med at de holder seg til gusjegrønt med orange puter. Ille nok det.

Var det så ille? Eller har jeg misforstått noe? blått, mot lysblått er helt fint. ikke veldig spennende kanskje.

Det er samme type som Swiss bruger og som Brussels er ved at implementere.

Det er er litt forbedret utgave av den som Swiss bruker. Brussels sine har blant annet bedre plass for bena, og varianten installert her er utviklet enda litt videre.

Det er er litt forbedret utgave av den som Swiss bruker. Brussels sine har blant annet bedre plass for bena, og varianten installert her er utviklet enda litt videre.

Ja, det er modellen Vantage, hvor skærmen bla også er gjort større. En rigtig god business class stol.

Litt OT, men likevel: noen som vet hvor mange slike C seter man kan få plass til i første kabinen i en A330/340-300? Tenkte da selvfølgelig på evt. nye C seter for SK som har 34 seter i første kabinen.

Litt OT, men likevel: noen som vet hvor mange slike C seter man kan få plass til i første kabinen i en A330/340-300? Tenkte da selvfølgelig på evt. nye C seter for SK som har 34 seter i første kabinen.

Ca. det samme antal, hvis man flytter lidt rundt på garderobe etc.

Back