Austrian Goes McDonalds

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Jadda ........

.

01oelbceuro.jpg

..

.

Huff...det der var heelt for j..li for å si det forsiktig....
Må være det styggeste jeg har sett noen....

Ja, ja - så lenge det er utenpå, så. Trodde forresten ikke det var helt god tone å reklamere for disse frityrkokerne lenger.

For en del år tilbake overtok Mc'Donalds serveringen i en del sveitsiske restaurantvogner, uten at det for øvrig ble den helt store suksessen.

Dette kan ikke være god tone. Tror man ville fått negative reaksjoner i Norge dersom DY hadde malt flyet på samme måte.

Eller et noen i Finansbransjen som er kjent for å ta litt høye gebyrer ... ? , å pokker....

Hvorfor det? Faar ikke McD og BK reklamere i Norge lenger?

Fordi det er altfor mange journalister i Norge som mangler saker å skrive om. Når stygg reklame, usunt kosthold, norsk nasjonalisme, amerikansk kapitalisme og markedsføring mot barn smøres sammen på denne måten, så hadde de nok funnet en vinkling eller ti...

Skikkelig low class av Austrian dette.
Hadde skjønt det om det dreide seg om en LCC.
Som f.eks. SAS ;)
Low class er vel en grei beskrivelse. Litt pinlig. Venter med gru på neste fly (F100 OE-LVK) med folie som skal komme 4.1., men det kan vel nesten bare bli bedre

Kanskje ikke direkte vakkert, men kan ikke si at jeg ser dette som verre/bedre enn andre reklamefly. Synes ikke Acta f eks er noe bedre, jeg da.

Er det "the golden arches" eller de glade barna som svir mest i øynene?
Personlig syns jeg f.eks DY sitt Uniceffly er grellere å se på enn dette...!

Back