Y Yankee ScanFlyer Gold 28 Jul 2011 #4 Jeg har et par spørsmål om vollen.. Hvor stor er den å hvor nærme kommer man flyene samt holder det med 70-300 objektiv? På forhånd takk.
Jeg har et par spørsmål om vollen.. Hvor stor er den å hvor nærme kommer man flyene samt holder det med 70-300 objektiv? På forhånd takk.
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 29 Jul 2011 #5 Joachim Sandven said: Jeg har et par spørsmål om vollen.. Hvor stor er den å hvor nærme kommer man flyene samt holder det med 70-300 objektiv? På forhånd takk. Click to expand... Det objektivet holder fint, særlig på østsiden. På vestsiden er avstanden litt lenger, men det holder til alt utenom de aller minste flyene.
Joachim Sandven said: Jeg har et par spørsmål om vollen.. Hvor stor er den å hvor nærme kommer man flyene samt holder det med 70-300 objektiv? På forhånd takk. Click to expand... Det objektivet holder fint, særlig på østsiden. På vestsiden er avstanden litt lenger, men det holder til alt utenom de aller minste flyene.
Halvorsn ScanFlyer Molded 7 Aug 2011 #7 Sett de har hatt en del avganger med a319 også i det siste i sommer. Ikke dum i det fargeskjemaet, må jeg si!
Sett de har hatt en del avganger med a319 også i det siste i sommer. Ikke dum i det fargeskjemaet, må jeg si!
H Hermann SF ScanFlyer Silver 7 Aug 2011 #8 Ja, og jeg som er på jakt etter noe litt større fra Austrian enn bare F70 og F100... Men as always faller dem ned på OSL på feil dag og feil tid...
Ja, og jeg som er på jakt etter noe litt større fra Austrian enn bare F70 og F100... Men as always faller dem ned på OSL på feil dag og feil tid...