OSL AUA 321 21.02.12

SeatBelt

ScanFlyer Gold
Austrian er på vei inn med en A321 til OSL nå, det er vel 13:45-avgangen tilbake? Jeg kan imidlertid ikke finne denne avgangen på OSLs sider i dag, og dessuten er flightnummeret 9711, og det er vel 33X som er deres rutenummer på disse flightene. Noen som vet noe?

Last edited:
Det fløy til Arn (stokkholm) kl. 11.00 i dag så det ut til det tok av like føre sk 864 der jeg var med og så det igjen i Arn når vi landa

Du har rett, OE-LBB gikk som OS9712 OSL-ARN i formiddag. Ser ut som det står i Stockholm fremdeles.

Hva er det dem flyr osl-arn etter,det var jo fullt med pax er dette en varig rute eller er det noe ekstraordinert?

Nå er denne på tur oppover igjen, AUA9731 ser ut til å ha kurs nordover i Sverige, muligens mot Nord-Norge. Jeg har ennå ikke funnet ut hva denne maskinen bedriver her oppe, men det er ikke utenkelig at det er skirelatert.

Nå er denne på tur oppover igjen, AUA9731 ser ut til å ha kurs nordover i Sverige, muligens mot Nord-Norge. Jeg har ennå ikke funnet ut hva denne maskinen bedriver her oppe, men det er ikke utenkelig at det er skirelatert.

Idag gikk den osl-ajr (arvidsjaur) men aner ikke hva den gjør der annet en at man skulle tro det var en slgs ski charter. I følge flight radar 24

Det er riktig at det er en slags charter, men det er ikke ski. Derimot er det bil som gjelder :)

Back