• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Attn: Julbordsdeltagarna...

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
... Stort tack för en trevlig kväll på Etoile och Christiania. Bilder kommer säker eftersom det var en hel del kamerablixtar under kvällen.

Från 7:e våningen på Scandinavia
:nor :nor :cheers: :cheers:

Replying to Topic 'Attn: Julbordsdeltagarna...'

Ja tusen takk for i går... Ble både vin, fly og bilprat... Hyggelig som alltid - nå med 3 for meg nye deltakere - veldig bra!! KOG og KGL kommer nok med bilder...:up:

Originally posted by EB

Ja tusen takk for i går... Ble både vin, fly og bilprat... Hyggelig som alltid - nå med 3 for meg nye deltakere - veldig bra!! KOG og KGL kommer nok med bilder...:up:

05:58:35, og rettskrivingen er tilnærmet eksepsjonell.... Ble det bare vann i går eller?:D :) ;)
Ser fram til bilder da. Dere hadde det sikkert rimelig greit...

Takk for en hyggelig kveld alle sammen, moro å møte noen nye deltakere! :cheers:

Originally posted by EB
...og bilprat

Når skal dere har Bil & Øl samling da som FBU 4EVER kalte det? :p :p :p

Neida, det var hyggelig å møte igjen kjente og møte nye, alltid artig å sjå personen bak nicket! Dessverre fekk eg ikkje prata med alle, men det får vi ta igjen!

Vi hadde flotte plasser i lokalet, høgt oppe på en slags balkong... Men fyttikatta kor høglytt det var der, folk nedenfor skravla ivei så man nesten ikkje kunne høre seg selv tenke!

Maten var ypperlig og meget god, pinnekjøttet var noe salt men det gjekk bra! Var det bare vi Vestlendingen, eg og LN-KGL, som prøvde det? Du CK skulle nok prøvd det også, så skulle du få smakt på flott mat!

Så til alle som var der, 12-13 stk, takk for en hyggelig kveld, ser frem til neste gang!

Et par bilder, først vår hofftegner av superflotte flytegninger, LN-KGL, klar med sitt kamera
Julebord1.jpg

Så resten av gjengen, skal vi sjå om eg klarer å huske alle, fra venstre til høgre:
FBU 4EVER, EB, Blubird, CK, og så var det han uten nett, Falcon, Savipix, GFL, LN-KOG og Trety. Også Concorde var innom en tur... Stemte namna på alle?
Julebord2.jpg

Det ser ut som om dere hadde en hyggelig kveld!

Men av ren nysgjerrighet; Hvem er "han uten nett", som det stadig refereres til? :skep

....og var det mulig å få se en tegning eller to fra KGL's arkiver????
(Fjusker litt i faget selv, og ble bare nyskjerrig på hans strek:) ).
Ellers ser det jo hyggelig ut det der da:)

Originally posted by LN-MOW

F.eks her, her eller her!

Ser ut til aa ha vaert hyggelig ... ve var eg der !!!

Flotte de der, men da tenkte jeg litt feil da.... Hadde mere blyant, tusj, frihåndstegning og den type ting i tankene.., altså som i tegning :)

Slik, for eksempel...

Attachments

• Bizjet.jpg
    Bizjet.jpg
    48.3 KB · Views: 10

...eller slik, hvor jeg kun har prikket med 0.2 tusj...

Attachments

• Thunderjet1.jpg
    Thunderjet1.jpg
    148.9 KB · Views: 11

och efter en fin försening av SK868 så är nu även jag hemma.

Bilder kommer. KGL, sover du?

Jepp, da var man heime i Malaga også etter 30 min sirkling over Ålesund med SK4450 mens man venta på at AES blei brøyta...

Hadde også en hyggelig prat med Savipix på OSL idag, ble det klapp forresten?

Originally posted by LN-REF

Hadde også en hyggelig prat med Savipix på OSL idag, ble det klapp forresten?

Nope, somnade på 15A. Märkligt att vi lyckas träffa samma flygtog till OSL. Men en trevlig kaffestund blev det.

Originally posted by LN-KGL

LN-RRL_TakeOff.jpg

Noe slikt?

Ja, for eksempel. Men hva er teknikken, hvordan laget du bildet? Det er like mye streken, teknikken, utførelsen o.l. jeg er nyskjerrig på...:)

Vanker det noen flere bilder fra de ivrige fotografene under gårsdagen da? Greit å ha noen minner fra det første julebordet i Scanair-regi. :cheers:

Originally posted by Blubird

Vanker det noen flere bilder fra de ivrige fotografene under gårsdagen da? Greit å ha noen minner fra det første julebordet i Scanair-regi. :cheers:

Give me until tomorrow

Da får jeg vise fire bilder fra i går

2005-12-14_01.jpg

8. etasje på Grand - Dagbladet, Savipix, Olav Thon Gruppen, LN-KOG og Knut-uten-nett - legg merke til den matchende Scanair-vingen!!

2005-12-14_02.jpg

Så direkte fra Manhattan - Concorde - ikke i Mach 2 men uten blits

2005-12-14_03.jpg

Og slik blir når undertegnede og herr Refvik (LN-REF) er i portrett-duell

2005-12-14_04.jpg

Og forsynemeg så var også KOG innstilt på portrett-duell - og videre ned bordet GFL (som ikke spiser denne gangen;)), Savipix, Falcon, en stående Concorde og selvsagt FBU4EVER foran.

De mest grafiske bildene sparer jeg til en senere anledning :love

Originally posted by LN-KGL

Og forsynemeg så var også KOG innstilt på portrett-duell

Men jeg er så hensynsfull at jeg ikke vil vise fram resultatet,,, :baeh

hehe

der fikk vi endelig med Oddgeir også....:up:

Da er den sykemeldte fornøyd med stemnings rapportene....:laola

Back