Attention please for a gate change!

catocontrol

Air Traffic Controller
Det var da f... til bytting av gate. sk 4086 er på fjerde gaten nå, på under en halv time. ...og vi trasker i vei
 
Har hatt samme problem de siste par dagene.
Alt for få gater.. Innlandsfly på utland, fly som står og venter på taxebanen osv..
Men ny terminal om.. 5 år..kanskje..?
 
Originally posted by catocontrol

Det var da f... til bytting av gate. sk 4086 er på fjerde gaten nå, på under en halv time. ...og vi trasker i vei


Du får sende en PM til RAMPen og klage ;) Han som er parkeringsvakt på Gardermoen for flyene.

(Skriver han ut parkeringsbøter tro?)
 
Heeeeeeey!

Eller RAMP'ens mobbekonsept.

Rampen plager ingen :) med vilje i allefall, med mindre noen har plaget han tilbake :)
Nei vet da fanden hva dette skyldes folkens, selv har jeg sittet i Roma noen dager og tenkt på ALT annet enn de hersens flyene...

:old
 
'Ey!

Ingen frekkheter, ellers blir'e bussing neste gang jeg får vite noen av dere er ute og reiser

:colgate:

Litt mere alvorlig, jeg har vært innom jobben en stund nå, og jeg ser SAS bytter fly idag som ALDRI før. og i følge de som var på jobb i formiddag var det visstnok akkurat samme da...

Noen som vet noe "inside news" fra SAS Hangar a?
 
Traff på en sambygding som styrer troppene på terminalinnsiden utenfor postkontoret i går. Han vet om mine interesser, så jeg behøvde ikke komme med noen spørsmål en gang om problemene om dagen - det bare rant ut av ham "de gamle 737ene fra Braathens er bare no' dritt".
 
Nå er vel ikke akkurat sas-flyene feilfrie heller...

Når det gjelder dagen i dag, har de som ENGM RAMP sier byttet enormt mye i dag, men det har da ikke vært bare pga BU-fly. Mye tull med både SK- og BU-maskiner i dag, gamle som nye...
 
Vet ikke hva Dag vil kommentere, men i ATA hadde vi ogsaa vaare problemer med 737NG ... den tekniske regulariteten var ikke helt som den burde vaere. I ett tilfelle ble en nylevert maskin groundet av FAA paa gaten i SEA .. det viste seg at det manglet en del som aldri var blitt installert fra fabrikken!
 
Originally posted by Madman

Nå er vel ikke akkurat sas-flyene feilfrie heller...

Når det gjelder dagen i dag, har de som ENGM RAMP sier byttet enormt mye i dag, men det har da ikke vært bare pga BU-fly. Mye tull med både SK- og BU-maskiner i dag, gamle som nye...

Er det kansje noe relatert til ting skal rekkes å bli ferdigsjekket før deadline for den der slats-historien som visst nok hadde løse bolter flere steder i verden?

-A
 
Back
Top