Att: Spottere...

Replying to Topic 'Att: Spottere...'

Landet fo en time siden. Spediet eetter alle fly som jeg kunne se, men registrerte ikke den. Kommer den i natt?

En annen ting også, Hvorfor var SN sin RJ parkert ved Widerøe/Coast air innlands terminalen? Pleier den å stå der over natten?

Maskinen til Hamburg Int'l kommer tom inn i morgen Martin, i DY8301, ETA 0725 LOKAL.

Og SN Brussels Airlines parkeres stort sett hver kveld på PARK 6 da det er såpass fullt her nå siden vi gikk over til sommerprogrammet S06 at vi har måttet "jukse litt" med å sette den der og så busse den.....

Det er spesiellt på dagene hvor også alle de store frakterne kommer (tirsdag, onsdager & lørdager) at vi gjør dette da vi på de dagene er ekstra i beit for plasser på fjernoppstillingsområdene våre, da frakterne opptar 1 og en halv gate pr maskin..

Derfor :)

:lol

Håper det var godt nok svar da

Takker og bukker! regnet med at det var derfor den var parkert der.

Gardermoen må være en av verdens vakreste flyplasser i skumringen som sommeren og våren. Hele flyet satt stille og måpte ut av vinduet da vi taxet inn.....

Det hjalp meg inn i drømmeland... Natti Natt

Er det SVG-hendelsen som gjør at DY må leie inn kapasitet, eller har jeg misset noe...?

Nei Blubird, det er visstnok ikke det, for KKS er jo i trafikk igjen. Tror det er snakk om en maskin som er på C-sjekk i Lasham er det vel som er forsinket tilbake igjen..

Da har også DY fått 737NG...:up:

Originally posted by ENGM RAMP

Maskinen til Hamburg Int'l kommer tom inn i morgen Martin, i DY8301, ETA 0725 LOKAL.

Og SN Brussels Airlines parkeres stort sett hver kveld på PARK 6 da det er såpass fullt her nå siden vi gikk over til sommerprogrammet S06 at vi har måttet "jukse litt" med å sette den der og så busse den.....

Det er spesiellt på dagene hvor også alle de store frakterne kommer (tirsdag, onsdager & lørdager) at vi gjør dette da vi på de dagene er ekstra i beit for plasser på fjernoppstillingsområdene våre, da frakterne opptar 1 og en halv gate pr maskin..

Derfor :)

:lol

Håper det var godt nok svar da

Har mine mistanker at dere velger bevist å ha den parkert på gate 6, da dette er rett utenfor oppholdsrommet til Widerøe..Blir vel for langt og dyrt å reise opp til gate 39 som har blitt brukt i en årrekke. Sånn er det når Widerøe tar handlingen "gratis" så får SN den service den fortjener.

tror vel flyet stiller seg rimelig likegyldig til hvor den blir parkert.....:spin:

Originally posted by EB

Da har også DY fått 737NG...:up:
Det er ikke første gang DY leier inn 737NG,de var her tidligere i vinter (29/3) med OY-MLY 737-73S fra Sterling i Maersk farger. :)

Har mine mistanker at dere velger bevist å ha den parkert på gate 6, da dette er rett utenfor oppholdsrommet til Widerøe..Blir vel for langt og dyrt å reise opp til gate 39 som har blitt brukt i en årrekke. Sånn er det når Widerøe tar handlingen "gratis" så får SN den service den fortjener.

Rampen, som forøvrig "stjeler" litt av nicket mitt :naughty: :D, for det første, med den sure undertonen i innlegget ditt MÅ du bare jobbe i Servisair vil jeg tro? For det andre, OM du gjør så går jeg ut ifra at du har vært rundt på flyplassen siden sommer-programmet startet for en drøy måned siden og sett alle flyene? De siste statistikkene fra GM viser jo at trafikken øker som bare f**** :devot: Med bl.a Sterling som nå har 3 maskiner her hver kveld, aaav og til til og med 4, så blir det jæskla trangt....

Når vi da i tillegg har som tidligere nevnt frakterne, som nå titt og ofte går med Airbus'er krever dette enkelte dager at vi parkerer 2 av disse på fjernpark-innland og der igjen må bruke plass 173-176 til disse sier det seg selv at vi må improviserer litt...

;)

:nor

ENGM_RAMP - Servisair har vel heller lite å gjøre med SN Brussels. Er WF som har handlinga der.. :smokin

Ja det vet jeg vel Thomas :spin:

Men les:

Sånn er det når Widerøe tar handlingen "gratis" så får SN den service den fortjener.

Jeg tolket dette som noen som furter litt over at SN fra 21.02 skiftet fra Servisair og over til WF Handling......er du ikke enig?

:thumbup

Hehe, tidligvakter er døøøødendet....Du har min største sympati for det :devot:

Back