Att: Lennaaaaaaaaart / Leoriiiiim!!!!

Fram med stativet.
Her er en annen tatt med bruk av stativ idag
Lukkertid 1/30 , 400 asa blender 5
Synd det alltid kom ett transport-middel foran

Attachments

• West Air Sweden Bae ATP SE-MAJ 1.jpg
    West Air Sweden Bae ATP SE-MAJ 1.jpg
    94.3 KB · Views: 6
Jeg får si ifra til deg når jeg vet Junior / Lillebror kommer bort i din retning neste gang og få tatt et skikkelig bilde....

M

Originally posted by ENGM RAMP

Jeg får si ifra til deg når jeg vet Junior / Lillebror kommer bort i din retning neste gang og få tatt et skikkelig bilde....

M

Så det var brodern din ombord ? Jeg synes det var noe som lignet fra sist gang han var her :)

Her er'n på Sola i mørket
2 seks lukkertid, blender 4 og 400 asa,
og en masse regn, pluss stativ

Attachments

• 12345.jpg
    12345.jpg
    148.9 KB · Views: 4
Skutt fra hofta kanskje?

...eller var stativet i ferd med å tippe over?

Får vel snart høre om at det ikke ble godkjent på airpics antar jeg.... :rolleyes:

Originally posted by KennethGS

Skutt fra hofta kanskje?

Får vel snart høre om at det ikke ble godkjent på airpics antar jeg.... :rolleyes:

Det kommer ikke inn på airpics, dont worry
Har ett sykt ustabilt stativ , skylder på det.

Airpics er Airpics, uforståelig. Dem sender kritikk, da får dem også tåle kritikk

God natt

Flott driv på bakkemannskapet der på bildet Lennart.

Skal du ut og knipse Antonov bilder i kveld/natt da Lennart?

EDIT: Siste om Antonoven er at den estimerer og lande 22.45 lokal tid.

Originally posted by KennethGS

Skutt fra hofta kanskje?

Typisk din uttalelse

Mitt stativ har dessverre ikke kule på kamera festet

Originally posted by Leorim

Det er ikke nødvendig med kule som sådann. Jeg har ikke kule på mitt stativ heller, men jeg har et hode som jeg kan stille i alle bauer og kanter. Det som er viktig er at det kan låses i alle posisjoner selv med et tungt objektiv. Ellers er monopod sterkt å anbefale. Det gir mye større fleksibilitet og støtte i halvmørke. Også bra i overskyet vær. Jeg bruker den en god del.

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by Leorim

Det er ikke nødvendig med kule som sådann. Jeg har ikke kule på mitt stativ heller, men jeg har et hode som jeg kan stille i alle bauer og kanter. Det som er viktig er at det kan låses i alle posisjoner selv med et tungt objektiv. Ellers er monopod sterkt å anbefale. Det gir mye større fleksibilitet og støtte i halvmørke. Også bra i overskyet vær. Jeg bruker den en god del.

Stativet mitt kosta 200 kr i Tyskland for mange år siden, det nytter ikke å justere øverste del, trenger ett nytt et , uten tvil
Har du tips ?

Back