Apropos DHL; jeg har lagt merke til at A300 cargomaskinen står på OSL hele dagen.
Over 14 timer, er ikke det ineffektivt?
Apropos DHL; jeg har lagt merke til at A300 cargomaskinen står på OSL hele dagen.
Over 14 timer, er ikke det ineffektivt?
De flyr når behovet er og for pakkefrakterne er det gjerne på kvelden og natta, for å kunne levere pakker neste dag Dessuten flyr de ofte eldre og billigere maskiner, som det koster lite å ha parkert
Ellers hender det jo DHL sin maskin tar turen til Lakselv når den står på OSL
Den er oftest kansellert.. Trur faktisk ikke den har gått til Lakselv på mange uker nå
Den er oftest kansellert.. Trur faktisk ikke den har gått til Lakselv på mange uker nå
I drift igjen nå, etter en liten sesongpause
Er det med B747??
Nei, det er med A300'en som normalt tilbringer dagen på OSL. Den forer Atlas-747'en til Seoul og muligens andre også.
Ikke bra![]()
![]()
![]()
Nei, nei og nei!!!!
Ikke misforstå meg!
Jeg har en stort ønske om å se B747 og A380 på OSL!!
Selvfølgelig er det bra at de flyr med andre typer fly.
Og 747 flyr det flere av, inkludert Atlas som er nevnt lenger opp her.
Flyet som flyr til Lakselv, er DHL sin A300, som normalt sett ville stått parkert på OSL hele dagen.
Det er vel bare 2 stk. forskjellige B747 som går fast på OSL i uken?
Atlas, Air bridge Cargo og CAL.
Ok, så det er 3 selskaper som kjører med B747.
Så da blir det 3 stk. B747 som er på OSL i løpet av en uke.
Stemmer dette??
Ok, så det er 3 selskaper som kjører med B747.
Så da blir det 3 stk. B747 som er på OSL i løpet av en uke.
Stemmer dette??
Alle 3 kommer på tirsdager, Atlas og air Bridge Cargo kommer også på fredager så 5 ukentlige
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.