Aske i luften - men forhåpentligvis tulipaner på bakken i Amsterdam

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Aske i luften - men forhåpentligvis tulipaner på bakken i Amsterdam

Da har jeg sjekket inn på morgendagens flyvning til Amsterdam. Enn så lenge har jeg overvunnet asken og fått dispensasjon fra et flyforbud (vi har mange ansatte som er strandet rundt omkring i verden) i konsernet. Har fått "haik" med RCCL hjem på søndag om flyene ikke flyr på grunn av alskens aske i luften...så da er jeg garantert hjemme innen tirsdag - nesten slik at man kunne ønske seg den alternative returen...

More 2 follow

Re: Aske i luften - men forhåpentligvis tulipaner på bakken i Amsterdam

Han en topp tur... Flott årstid. Har du tenkt på Keukenhof ?

Keukenhof? Hadde egentlig avskrevet debnen turen - så nå må det tenkes på nytt. Skal innom flyblader/modeller butikken på AMS - møte en veldig god venn jeg ikke har sett på 7 år - pluss være sammen med kunder. Men noe fritid skal det da også bli...

Dette er noen av det mest fantastiske på kloden for oss som liker blomster og kun om våren..

Parade den 24...

http://www.keukenhof.nl/

Da tror jeg det inngår i det "planlagte" programmet...man kan aldri få nok tulipaner!

Ser fram til fortsettelsen. Skulle du reise med 6.30-avgangen til KLM så ser jeg at den er innstilt...

Oslo Taxi var 5 min tidlig - men Flytoget er hindret av aske i skinnegangen og kjører kun 20 minutters rute fra Oslo S. Håper SAS ikke har innstilt sin avgang...

Ser fram til fortsettelsen. Skulle du reise med 6.30-avgangen til KLM så ser jeg at den er innstilt...

Kveldsavgangen fra AMS som overnatter på OSL var innstilt. Modern skulle vært med den, men måtte booke om til DY sin siste avgang istedet

Oslo Taxi var 5 min tidlig - men Flytoget er hindret av aske i skinnegangen og kjører kun 20 minutters rute fra Oslo S. Håper SAS ikke har innstilt sin avgang...

Ser ut som den går. Gate 32, så da er det ikke langt å gå heller:)

Flott levert Someone. Krysser fingre her jeg sittEr med en kaffe på Flytoget...

LN-RPF ser det ut til å bli, god tur.

Gjennom sikkerhetskontrollen - ingen kø ved sjekk inn.

Ny gate som vel betyr ny maskin og en liten forsinkelse. Ny avgang 08:35 - men det er da ingen ting i disse asketider...

Last edited:

Frem og tilbake... Samme gate og samme fly - 10 minutter sene i lufta og 5 minutter før rutetid i AMS. Bra belegg og hyggelig service fra 3 voksne damer ombord. Nå tid for flymodeller...

Noen flymodeller du er på jakt etter... ??

He he...

Ble ingen flymoddeler...synes ikke utvalget var så frekt. Men alt som hadde med ordentlig fly var veldig bra. Ble kun 10 minutters forsinkelse og vi landet 5 minutter før rutetid. Kjøpte kaffe, Ramløsa og en sandwich ombord - og de var flinke til å komme rundt med "påfyll" på kaffen.

Landet på en av de nærmeste banene - så fra vi landet til jeg satt på toget tok det ikke mer enn 30 minutter - inkludert en tur innom flyblader/modeller butikken.

Back