D Danny ScanFlyer Blue 10 Sep 2011 #1 Noen som vet noe mer rundt om dette? Hørte en liten fugl kvitre om dette . Men skal sies at den kommer midt på natta og skal ta av igjen i ca 7 tiden (Lørdags morgen)
Noen som vet noe mer rundt om dette? Hørte en liten fugl kvitre om dette . Men skal sies at den kommer midt på natta og skal ta av igjen i ca 7 tiden (Lørdags morgen)
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 10 Sep 2011 #6 putzmeister said: Hmmm. Da er det jo bare å stå opp tidlig Click to expand... Ta med ID-kortet
TKDahl The Heraklion Spotter :) 10 Sep 2011 #7 Da er jo jeg fortsatt på Kreta, nei det får vente en uke med å komme. TK :fly
D Danny ScanFlyer Blue 10 Sep 2011 #8 Kommer nok om en uke også, men igjen til samme tid. Midt på natta og drar tidlig
TKDahl The Heraklion Spotter :) 10 Sep 2011 #9 TKDahl said: Da er jo jeg fortsatt på Kreta, nei det får vente en uke med å komme. TK :fly Click to expand... Danny said: Kommer nok om en uke også, men igjen til samme tid. Midt på natta og drar tidlig Click to expand... Da er det bare å stå opp tidlig TK :fly
TKDahl said: Da er jo jeg fortsatt på Kreta, nei det får vente en uke med å komme. TK :fly Click to expand... Danny said: Kommer nok om en uke også, men igjen til samme tid. Midt på natta og drar tidlig Click to expand... Da er det bare å stå opp tidlig TK :fly
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 15 Sep 2011 #10 Noen som kan fiske opp litt mer info? Hadde vært kjekt med en bekreftelse.
SKY-LIMITED ScanFlyer Blue Medlem 15 Sep 2011 #11 TKDahl said: Da er det bare å stå opp tidlig TK :fly Click to expand... ...eller legge seg veldig sent....
TKDahl said: Da er det bare å stå opp tidlig TK :fly Click to expand... ...eller legge seg veldig sent....