• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Asia tur #2 2012. Tar'n helt ut igjen. Bilderapport

Som vanlig veldig bra Tommy - takk skal du ha! :up:

petter380 said:
Takk for masse inspirasjon av flotte plasser jeg en dag forhåpentligvis klarer å lure meg til å se selv!

+1

Herlig :)

Btw, er man høy nok så går det fint å ta bilder fra bak streken på utsiktspunktet på DMZ ;)
IMG_5262.jpg

IMG_5263.jpg

Herlig :)

Btw, er man høy nok så går det fint å ta bilder fra bak streken på utsiktspunktet på DMZ ;)
IMG_5262.jpg

IMG_5263.jpg

Joda, utsiktspunktet var flott, fikk nok bilder derfra, men slet på tidspunktet med å hente meg inn etter den råtne tunnelen

Så for å være klar: tunnelen anbefales ikke, utsiktspunktet, soleklart!

Veldig fin rapport Tommy777! Kjente igjen Park Hyatt Hotel i Tokyo fra filmen Lost in translation. Ble det noe Suntory whisky i baren eller ;)

Tak for det Tommy...DMZ skal nok besøges på et eller andet tidspunkt...
OG UA B737 i Hiroshima...ja det flyver sikkert til Guam....som de gør fra mange steder i Japan
Hilsen Ole

Back