• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ascot inn i varmen

KAB

Transportfotofil
Fant denne krabaten i Braathens-hangaren i kveld.

IMG_6641_800.jpg

Jeg fant også ut at de holder på å sette opp et nytt gjerde med port som vil stenge av baksiden av hele hangarområdet øst for terminal B. Det vil bety stopp for fotografering derifra for de av oss som bruker å gjøre det. Selve porten kommer opp i svingen ved KATO-hangar. Man kan fremdeles stå helt i syd ved samme hangar og ta bilder mot nord.

Replying to Topic 'Ascot inn i varmen'

No skræmt du mæ Kjell!

Trodde dem hadde plassert ut en skokk med rottweilere ved taksebanen eller jernbanebrua på andre sia jeg nå :)

Replying to Topic 'Ascot inn i varmen'

Var ikke meninga å skrømme sjø! Men vi skal ikke være for høye på pæra når det gjelder fotostedet ved jernbanen, det er litt nært fly og ferdelsområde, selv om det er bak nettingen. Skal ikke se bort i fra at Avinor finner på noe "innskrenkende" der også.

Forøvrig, enda en sak jeg observerte på flyplassen i kveld var SOS Flygambulans SE-IXC parkert på GA.

Back