I inger ScanFlyer Gold 27 May 2012 #1 En kveld med hyggelig selskap på vollen ved østre bane, og spennende besøk av flyvende objekter PH-AHX G-EUOH TC-FBH TC-TJK Ukjent reg.nr.
En kveld med hyggelig selskap på vollen ved østre bane, og spennende besøk av flyvende objekter PH-AHX G-EUOH TC-FBH TC-TJK Ukjent reg.nr.
LN-MOW Flyklapper Medlem 28 May 2012 #2 Gratulerer, da fanget du en gammel SAS-fugl. Arkefly-767'en bar tidligere registrering LN-RCD.
K Kanon ScanFlyer Gold 28 May 2012 #3 Flotte bilder av flymaskinene, den siste der må vel være ln-gås?
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 28 May 2012 #4 Flotte bilder! Men hvorfor har G-EUOH et "halvsirkel-cockpit-vindu"? Kan ikke huske jeg har sett slike vinduer før...
Flotte bilder! Men hvorfor har G-EUOH et "halvsirkel-cockpit-vindu"? Kan ikke huske jeg har sett slike vinduer før...
Superhai ScanFlyer Rusty 28 May 2012 #5 chrSVGa380 said: Men hvorfor har G-EUOH et "halvsirkel-cockpit-vindu"? Kan ikke huske jeg har sett slike vinduer før... Click to expand... Nei, du har nok ikke sett slike før, og ser det heller ikke her, men det er en svart ramme rundt vinduet, som er en del av øyet til fuglen. Forøvrig så skulle man tro at Freebird tilhørte samme selskap som "Speedbird" når man så fargen på halen...
chrSVGa380 said: Men hvorfor har G-EUOH et "halvsirkel-cockpit-vindu"? Kan ikke huske jeg har sett slike vinduer før... Click to expand... Nei, du har nok ikke sett slike før, og ser det heller ikke her, men det er en svart ramme rundt vinduet, som er en del av øyet til fuglen. Forøvrig så skulle man tro at Freebird tilhørte samme selskap som "Speedbird" når man så fargen på halen...
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 28 May 2012 #6 Superhai said: Nei, du har nok ikke sett slike før, og ser det heller ikke her, men det er en svart ramme rundt vinduet, som er en del av øyet til fuglen. Click to expand... Hehe, takk Jeg ser nå på bilde nr.2 av Gullfuglen at det bare er en del av liveryet...
Superhai said: Nei, du har nok ikke sett slike før, og ser det heller ikke her, men det er en svart ramme rundt vinduet, som er en del av øyet til fuglen. Click to expand... Hehe, takk Jeg ser nå på bilde nr.2 av Gullfuglen at det bare er en del av liveryet...
I inger ScanFlyer Gold 28 May 2012 #7 Det siste er nok LN-GÅS ja. Synes G-EUOH har tøft livery, og med Freebird i tillegg ble det mange fugler denne gangen :fly Inger
Det siste er nok LN-GÅS ja. Synes G-EUOH har tøft livery, og med Freebird i tillegg ble det mange fugler denne gangen :fly Inger
S sevenseas ScanFlyer Blue 28 May 2012 #8 takk for praten , ergrer meg at jeg etter å ha stått på vollen siden 1100 klarte og dra ti min før ba kom med denne her, men slik er spotterlivet hilsen sevenseas
takk for praten , ergrer meg at jeg etter å ha stått på vollen siden 1100 klarte og dra ti min før ba kom med denne her, men slik er spotterlivet hilsen sevenseas
putzmeister ScanFlyer Dusty 28 May 2012 #9 Kjempescoop. Alltid like morsomt med slike godiser på brikka
I inger ScanFlyer Gold 28 May 2012 #10 sevenseas said: takk for praten , ergrer meg at jeg etter å ha stått på vollen siden 1100 klarte og dra ti min før ba kom med denne her, men slik er spotterlivet hilsen sevenseas Click to expand... Takk for praten ja Fikk ikke med meg landingen jeg heller, men vi var et par stykker som fikk avgang på 3 av dem + landing på Corendon i løpet av 15 minutter. Trivelig spotterliv da Takk for hyggelige tilbakemeldinger Inger
sevenseas said: takk for praten , ergrer meg at jeg etter å ha stått på vollen siden 1100 klarte og dra ti min før ba kom med denne her, men slik er spotterlivet hilsen sevenseas Click to expand... Takk for praten ja Fikk ikke med meg landingen jeg heller, men vi var et par stykker som fikk avgang på 3 av dem + landing på Corendon i løpet av 15 minutter. Trivelig spotterliv da Takk for hyggelige tilbakemeldinger Inger