Årets siste fra meg etter mørkets frambrudd

Re: Årets siste fra meg etter mørkets frambrudd

Fantastisk flotte bilder, alle sammen! Unner deg tilgang til tårnet når det du leverer blir som dette her. :)

Men, hadde jeg vært i kommunikasjonsavdelingen hos Norwegian og sett dette bildet...

...så hadde jeg sporenstreks hevet meg på telefonen og spurt pent om jeg kunne få betale noen laken for å bruke det! Med litt retusjering av ATR'en der oppe, blir det jo et fantastisk fint og rent Norwegian-bilde. :)

Nå er ATR'en borte ;)

http://media.norwegian.com/no/Bilder/?iId=108647

Fantastisk flotte bilder, alle sammen! Unner deg tilgang til tårnet når det du leverer blir som dette her. :)

Men, hadde jeg vært i kommunikasjonsavdelingen hos Norwegian og sett dette bildet...

...så hadde jeg sporenstreks hevet meg på telefonen og spurt pent om jeg kunne få betale noen laken for å bruke det! Med litt retusjering av ATR'en der oppe, blir det jo et fantastisk fint og rent Norwegian-bilde. :)

Ja kanskje kommunikasjonsavdelingen har sett nettopp dette bildet. Det er ihvertfall med på pressemeldingen fra Norwegian i dag angående passasjertalla for desember. Den lillle ATR`en øverst på bildet er tatt vekk på det bildet.

Flotte bilder alt sammen. Og Norwegian-bildet var du kjempeheldig med, gratulerer!

Back