Lennart ScanFlyer Rusty 10 Jun 2011 #1 Årets råeste besøk på Sola Bildene får snakke for meg Welcome back anytime
Even92LN ScanFlyer Gold 11 Jun 2011 #3 Re: Årets råeste besøk på ZV Nydelig dokumentert! Rett og slett et rått fly!
Y Yankee ScanFlyer Gold 11 Jun 2011 #7 Re: Årets råeste besøk på ZV @Erik Bru: Ikveld ca kl 20:11 ifølge infoen på bildene mine
LN-SKI ScanFlyer Blue 11 Jun 2011 #8 Re: Årets råeste besøk på ZV Jeg ser at det er en DC-8, men kanskje legge ut litt mer info for de litt mer uinnvidde?
Re: Årets råeste besøk på ZV Jeg ser at det er en DC-8, men kanskje legge ut litt mer info for de litt mer uinnvidde?
D dc9-21 ScanFlyer Blue 11 Jun 2011 #9 Re: Årets råeste besøk på ZV :fly Flotte bilder av en sexy maskin. Godt kona ikke leser her inne, for hu mener at fly ikke kan være sexy... Men der er vi uenige
Re: Årets råeste besøk på ZV :fly Flotte bilder av en sexy maskin. Godt kona ikke leser her inne, for hu mener at fly ikke kan være sexy... Men der er vi uenige
B767 ScanFlyer Gold 11 Jun 2011 #10 Re: Årets råeste besøk på ZV sexy fly !! kjipt eg ikke va der.. hehe
LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Jun 2011 #11 Re: Årets råeste besøk på ZV En gamling som United satte nye motorer på. Den har vært i Norge før - fløy til FBU for DHL på nittitallet.
Re: Årets råeste besøk på ZV En gamling som United satte nye motorer på. Den har vært i Norge før - fløy til FBU for DHL på nittitallet.
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 11 Jun 2011 #12 Re: Årets råeste besøk på Sola Fytti helskåte, denne var rå. Husker den på FBU, fanker`n nå ble jeg glad :lol:
Re: Årets råeste besøk på Sola Fytti helskåte, denne var rå. Husker den på FBU, fanker`n nå ble jeg glad :lol:
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 11 Jun 2011 #13 Re: Årets råeste besøk på Sola Ja det var i 1997 sesongen at Southern fløy for DHL på FBU Flotte bilder av et herlig fly, Lennart!
Re: Årets råeste besøk på Sola Ja det var i 1997 sesongen at Southern fløy for DHL på FBU Flotte bilder av et herlig fly, Lennart!
E Eirik Livsnyter Medlem 12 Jun 2011 #14 Re: Årets råeste besøk på ZV LN-MOW said: En gamling som United satte nye motorer på. Den har vært i Norge før - fløy til FBU for DHL på nittitallet. Click to expand... Å, er det den, har noen fine bilder av den et sted Takk, L ! Last edited: 12 Jun 2011
Re: Årets råeste besøk på ZV LN-MOW said: En gamling som United satte nye motorer på. Den har vært i Norge før - fløy til FBU for DHL på nittitallet. Click to expand... Å, er det den, har noen fine bilder av den et sted Takk, L !
K Kenneth ScanFlyer Blue 12 Jun 2011 #15 Re: Årets råeste besøk på Sola Fine bilder. Du gjør det kanskje bevisst, men jeg synes flybilder blir enda bedre med litt mer "luft" mellom motivet og billedkanten.
Re: Årets råeste besøk på Sola Fine bilder. Du gjør det kanskje bevisst, men jeg synes flybilder blir enda bedre med litt mer "luft" mellom motivet og billedkanten.
ENZV-FLYOLE Newcomer 12 Jun 2011 #17 Re: Årets råeste besøk på Sola Lennart du leverer hver gang med bra bilder Dette bilde var bare helt super kanon
Re: Årets råeste besøk på Sola Lennart du leverer hver gang med bra bilder Dette bilde var bare helt super kanon
G G-COLE ScanFlyer Gold 12 Jun 2011 #18 Re: Årets råeste besøk på Sola Gratulerer Lennart ! Ja,-dette er et av de nydligste fly som er. Flytypen er bare utrolig linjelekker ! Vil ha slike på flesland også.
Re: Årets råeste besøk på Sola Gratulerer Lennart ! Ja,-dette er et av de nydligste fly som er. Flytypen er bare utrolig linjelekker ! Vil ha slike på flesland også.
putzmeister ScanFlyer Dusty 14 Jun 2011 #19 Re: Årets råeste besøk på Sola Knallfin maskin, dette var gromt