svgspotter
ScanFlyer Gold
Arbeidsuke på Stavanger Lufthavn Sola
Hallo, i morgen skal jeg ha min første arbeidsdag på SVG å jeg gleder meg skikkelig!
Jeg har fått programmene for dagene å jeg ser allerede i morgen så skal jeg jobbe ute i ramp. Noe som vet hva det vil si?
Jeg vet hva ramp er men jeg vet ikke helt hav jeg skal gjøre... Skal jeg være ute rundt flyene? Han jeg skal være med i morgen jobber for Norport så da får jeg iallefall være rundt NAX? :lol: Jeg skal være på ramp 2 dager, innsjekning 2 dager og den siste dagen skal jeg være på gate så da håper jeg at jeg kanskje kan få komme inn i flyene? 
Jeg skal ha me kamera på noen av dagene å jeg skal prøve å få litt bilder til, men først må jeg spør om lov av de ansatte. Håper noen kan svare på noen av spørsmålene
-Fredrik F. Olsen
Hallo, i morgen skal jeg ha min første arbeidsdag på SVG å jeg gleder meg skikkelig!

Jeg har fått programmene for dagene å jeg ser allerede i morgen så skal jeg jobbe ute i ramp. Noe som vet hva det vil si?

Jeg skal ha me kamera på noen av dagene å jeg skal prøve å få litt bilder til, men først må jeg spør om lov av de ansatte. Håper noen kan svare på noen av spørsmålene
-Fredrik F. Olsen