Hvorfor må man disponere egen bil for å jobbe som stuer? (Ref. jobbannonsen i linken ovenfor.)
Offentlig kommunikasjon er ikke tilgjengelig pga skiftordningen til selskapet.
"ikke tilgjengelig på grunn av skiftordning"? Som i "alle bussene har gått når arbeidstiden er over" og/eller "arbeidet starter før første buss kommer til Gardemoen"?ENGM 911 said:Offentlig kommunikasjon er ikke tilgjengelig pga skiftordningen til selskapet.
Kan bruke mine skift som eksempler, mine tidligskift begynner som regel 0400 eller 0415 (dog ikke ramp). På de tidene finnes det ingen offentlig transport fra meg i Oslo/Skøyen - og det gjør det vel ikke engang fra Oslo sentrum om vinteren(om sommeren går det vel noen "charterbusser" som muligens korresponderer).Arbeidsgiver burde vel egentlig ikke bry seg om hvordan folk kommer på jobb, bare man kommer? Om det er i egen bil, eller om kona eller mamma kjører en på jobben, eller om man går eller sykler er da arbeidsgiver uvedkommende, bare man kommer på jobb?
Kan bruke mine skift som eksempler, mine tidligskift begynner som regel 0400 eller 0415 (dog ikke ramp). På de tidene finnes det ingen offentlig transport fra meg i Oslo/Skøyen - og det gjør det vel ikke engang fra Oslo sentrum om vinteren(om sommeren går det vel noen "charterbusser" som muligens korresponderer).
Tror de færreste har koner eller mødre som gidder å kjøre noen på jobb når det innebærer å stå opp to-halvtre om natten - egen bil eller annet kjøretøy er egentlig eneste realistiske mulighet.
Min bil gjemmer seg stort sett et annet sted, men utgangspunktet er vel for tiden P44 ja. Men kun til og med i morgen. Deretter settes kursen sydover til CPH igjen.Min bil kan forøvrig beskues på P44 i slutten av neste uke. Din også, JoeW?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.