Araberne på OSL.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Araberne på OSL.

Jeg har hentet levert en del gjester på DXB i det siste som har brukt Oslo ruten via Qatar. Tilbakemeldingen er (i likhet med det fra kollegaene sier) at flyene stort sett er halvfulle (eller halvtomme som noen her inne sikkert vil si ;))

Hovdan påvirker dette muligheten for at ryktene om Emirates på OSL vil bli noe av?

Det er vel dessverre ikke behov til to widebodyer fra sandkassen på OSL?

Re: Araberne på OSL.

Jeg har hentet levert en del gjester på DXB i det siste som har brukt Oslo ruten via Qatar. Tilbakemeldingen er (i likhet med det fra kollegaene sier) at flyene stort sett er halvfulle (eller halvtomme som noen her inne sikkert vil si ;))

Hovdan påvirker dette muligheten for at ryktene om Emirates på OSL vil bli noe av?

Ut fra hva jeg selv har sett så stemmer ikke dette med virkeligheten, tvert i mot. Men dette kan vel sikkert en annen forumist med MYE mere detaljkunnskap om QR´s rute selv fortelle mere om !

Har et lite spørsmål til deg SudCaravelle. Med DXB som lokasjon og øvrig omtale i ditt innlegg - du har tilfeldigvis ikke en tilknytning til en konkurrent til QR?

Har et lite spørsmål til deg SudCaravelle. Med DXB som lokasjon og øvrig omtale i ditt innlegg - du har tilfeldigvis ikke en tilknytning til en konkurrent til QR?

Nei nei... er du gal :) - Jeg er i den hav-relaterte bransjen.

Da har det kommet feil ut. Jeg har ingenting med flybransjen aa gjoere. Men jeg oensker virkelig Emirates til OSL pga. egen komfort. (og Skywards Gold kortet)

Skulle OSL være så heldige å få både QR og EK, så antar jeg at det er først og fremst QR som vil merke dette. Tror at EK i form av sin aggressive markedsstrategi i de markeder de etablerer seg i, i større grad enn hva QR gjør i dag, vil klare å stjele pax fra nettverksselskaper som tradisjonelt står sterkt i Norge på reiser sør- og østover...

99Pax på QR953 i dag.....

Back