Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
He-he, og enda en:
Vektbegrensninger på passasjerer som skal fly på kortbanenettet
Lista over tiltak for å få ned vekta er lang og kreativ. ^_^
Blir ikke dette helt kaos for flygelederne, eller ser de navnene annerledes enn det vi gjør?
I hope to god ths is a april 1 joke (www.boarding.no)
--------------------------------------------------------------------------
Rogaland prøvefylke sammen med Møre og Romsdal
De tre "rødgrønne" regjeringspartiene ble natt til tirsdag enige om en forsøksordning for innkreving av den nye miljøavgiften for flyreiser i Norge. Forsøkene skal gjennomføres i fylkene Rogaland , samt Møre og Romsdal.
Det er en spøk, ja.
Her er SAS sitt nye våpen mot tåkeFleip eller fakta:question:
At least this is a more funny one:
--------------------------------------------------------------------
Ryanair med toilettavgift
01-04-2008
Av: Harald Olsen
Det meldes i internasjonale media at Ryanair vil innføre avgift for bruk av toiletter ombord, som et ledd i å motvirke de høye drivstoffpriser og bedre selskapets inntjening.
Selskapet har i den senere tid måtte gå til oppsigelser i forsøk på å bedre konsernets inntjening, som har vært under press grunnet den stadig økende drivstoffpris.
I henhold til en talsmann for selskapet skal det installeres et myntapparat på hver enkelt toilettdør ombord i selskapets flåte av Boeing 737. Hvert enkelt fly skal inn til modifisering og hele programmet skal være gjennomført i løpet av seks måneder.
Med dette har Michael O’Leary igjen overrasket med å kunne iverksette nok et kreativt tiltak for å tjene penger. Hvorvidt man vil ha forskjellige avgifter avhengig av hva man ønsker å etterlate på selskapets toilett vites ikke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.