Åpningstilbud med SAS til San Fransisco

apeks

ScanFlyer Silver
Åpningstilbud med SAS til San Fransisco

Dumpet mail inn i dag tidlig med åpningstilbud dersom man bestiller før 13 August.

Reiseperiode: 8 April - 15 Juni, 2013.
Pris: Fra 4889,-

Synes dette var en svært hyggelig pris og konkurransedyktig med det meste.
Fortsett slik SAS :)

Re: SAS til San Fransisco !

Finner likevel priser til 3 795. Utreise 9. april, hjemmreise 15 april.

Edit:
Ser nå at det er med SAS til EWR og med UA til SFO. Men finner osl-cph-sfo-cph-sfo til 4277 utreise 10 april og hjemreise 15 april.

Last edited:
Hva er egentlig "vanlige" tilbudspriser/økonomipriser til San Francisco? Tenker å besøke en kamerat der til våren, men har ikke oversikt over hvor mye det er vanlig at denne destinasjonen prises fra Skandinavia.

Re: Åpningstilbud med SAS til San Fransisco

Mener å huske jeg hadde ca. 4.700 på vårparten med CO...

Jepp, jeg har også betalt pluss/minus 5000 alltid når vi ha reist dit og det har jeg alltid regnet som gode tilbud.

Hvilken bookingklasse er "TLNOECO" og kan den oppgraderes til Biz med poeng?

Hvilken bookingklasse er "TLNOECO" og kan den oppgraderes til Biz med poeng?

T er blant billigste eco/klassene, vet ikke om O finnes intercont. Kan oppgraderes ved gate for 30 000 poeng. Optiontown er jo også et alternativ.

T er blant billigste eco/klassene, vet ikke om O finnes intercont. Kan oppgraderes ved gate for 30 000 poeng. Optiontown er jo også et alternativ.

O-cl finnes ikke på intercont, T-cl er laveste pris og som regel kun brukt ved kampanjer.

Ser at Lufthansa tilbyr billetter til San Francisco til 6295 kr. i en kampanje nå. SAS-prisen er dermed ganske bra!

Akkurat nå tar , kun sett på 17. mai helgen, UA 4.446.....

Last edited:

Noen som kjenner uttakstabell for EB billetter? Finner ikke at det er lagt ut ennå.

Noen som kjenner uttakstabell for EB billetter? Finner ikke at det er lagt ut ennå.

Lurte på det samme. Det ligger vel en CT i løypa nå, og jeg funderte på å lure fruen med til SFO (alternativt NYC), men enn så lenge har jeg kun like i overkant av 100k på eurobonuskontoen.

Var det ikke i sin tid samme satser til SEA som til EWR/ORD?

Blir vel samme priser som resten av Usa? I tilfelle 100 000 i business.

Når det gjelder Bonusbilletter til SF, er det dårlig nytt.... Forsøkte å finne et par i C class (med en CT), INGEN ting tilgjengelig :-( Sjekket fraMai Juni Juli...

Når det gjelder Bonusbilletter til SF, er det dårlig nytt.... Forsøkte å finne et par i C class (med en CT), INGEN ting tilgjengelig :-( Sjekket fraMai Juni Juli...

De er vel ikke lagt ut enda. Kommer ila høsten ifølge FB-sidene.

hmm, snakket med SAS i går, som påstod at det ikke var noe tilgjengelig. Hun sa setene blir tilgjengeliggjort 11 mnd før avreise...

Er du sikker på at det ikke er åpnet for bonusplasser enda??

Det var plasser til Chicago....

Ikke lagt ut enda nei til SFO på grunn av at det er en ny rute....

UA følger med i klassen. LH tar 4.695 til SFO 1. Nov til 28. Feb . Kjøp før mandag. UA tar 4.446, MEN gjelder i hvertfall inkl 17. Mai - Pinse helgen som jeg booker nå.

De har i senere tid lagt seg under SK og LH sine kampanjer . Også LH tilbyr ofte kun K klasse på sine kampanjer som gir null poeng hos UA . Aner ikke hva EB gir for LH K.

17. mai SFO anyone.;)

Back