Antonov over huset mitt

B767

ScanFlyer Gold
her e noge klype bilde..
IMG_0843.jpg

IMG_0844.jpg

IMG_0845.jpg

IMG_0846.jpg

IMG_0847.jpg

IMG_0851.jpg

IMG_0853.jpg

legg merke til skyggen foran flyet som flyr der oppe...
IMG_0855.jpg

her kom flyet pesende over huset mitt
IMG_0856.jpg

IMG_0857.jpg

Hvor bor du ? Jeg og noen venner sto på en topp der den gikk inn på ILS ``Matasravarden`` vi så i en kikkert og var i full gang da plutseli de hadde feil linse :(

fine bilder dette, tips er å gå opp på den lille "vollen" motsatt side av der du stod. Pleier selv å stå der og får en del fine derfra. :)

Hehe, på contrail bildet så ser du scooteren min står ved den hvite varebilen :lol:

Fine bilder ;)

Hvor bor du ? Jeg og noen venner sto på en topp der den gikk inn på ILS ``Matasravarden`` vi så i en kikkert og var i full gang da plutseli de hadde feil linse :(

Hva er du egentlig vil frem til med dette, skjønner ikke noe?:old Greie vårbilder fra Sola forresten...

Hæ?

Hvem var i full gang når hvem hadde feil linse? Feil linse til kikkerten?

LN-KFW: jojo, var meningen eg sko stå der på den side da eg ventet på den antonoven som eg ga opp ventinga..

eg bor på Bråde, her kommer flyene over huset mitt på vei til landing, er nettopp her flyene svinger inn i landingskorridor. før hadde eg utsikt mot rullebanen.. men nå er den borte pga en ***** nybygd hus.

Back