Antonov 225

Den ser litt skummel ut.
Får assosiasjoner til Gordon Vaktmester, som gav meg mareritt som barn.:(

ser for meg en stuer, alene laster den. Tror han er peist etterpå :) hehe
er ikke MTOW på denne kjerra ca 600tonn :)

Originally posted by Jan H

hørtes igrunnen ut som en jobb for en WFstuer, iallfall på kortbanenettet.. og samtidig med 13min turnaround :)

Originally posted by LCH78
Originally posted by Jan H

hørtes igrunnen ut som en jobb for en WFstuer, iallfall på kortbanenettet.. og samtidig med 13min turnaround :)
hehe
:up:
Kanskje det hadde blitt en enkel jobb, hadde ikke flyet rent av banen på landing, så kunne man iallefall ikke lasta så veldig mye før han sprakk på takeoffvekt, pga for lange baner hehehe...men kanskje kraftig med jobb for fuel-folka :)

men, LCH78, hvordan er det med 13 min turnaround. Synes 20 min er lite, som vi har som minimum i Bodø. I de 13 minutta regnes jo tiden oppstart tar også...og ikke alle crew er like kjapp i å starte opp, har du vel merka :pissed

:lol

20minutter er vell masse på en Dash. Vi har like lang tid på Fokkeren, og har som regel tid til både en og to kaffekopper mens den er pakkert. :p
Men 25min på 737'en kan derimot ofte være i knappeste laget. Spesielt vist det er en -800.

(skryt) på det raskeste har vi snudd en stappfull (både inn, og ut) A321 på 41 minutter. Noen bedre? :smokin (/skryt)

Originally posted by SK1399
20minutter er vell masse på en Dash. Vi har like lang tid på Fokkeren, og har som regel tid til både en og to kaffekopper mens den er pakkert. :p
Men 25min på 737'en kan derimot ofte være i knappeste laget. Spesielt vist det er en -800.

(skryt) på det raskeste har vi snudd en stappfull (både inn, og ut) A321 på 41 minutter. Noen bedre? :smokin (/skryt)

Tja, 20 min er ikke mye på en dash, ikke mere enn man trenger faktisk.
I Bodø er det nemlig crewbytte + catering og cleaning. I tillegg noen assistanser, f.eks noen rullestoler av flyet og noen på så, går tiden.

Originally posted by SK1399

Har en gang for maaaaaaaaange år siden vendt en 727 med 185 pax ind og ud på 30 min inkl fuld catering og fueling
:)

ja, får slenge meg på skrytebølgen også da, har snudd Boeing 737-300 148 pax inn og 148 pax ut på 20 min ca :)

Back