Antall fly

Jeg skjønner ikke at folk klarer å gjøre opp en mening ved å se hvor spekakulært et fly kan fly... Og det å diskutere spesifikasjoner fra internett (ugraderte) vil være sjanseløst til annet enn å ha en diskusjon gående for diskusjonens egen skyld.

Vet ikke om jeg kjøper JAS - (Jakt Attack och Self-Ejection) selv om de påstår de har fikset det... de har vel bare disarmed ejectionseat ;)

Ok takk for svar. Men hva skjer med F-16 når de nye (hva nå det blir) blir satt inn? Tar de dem ut av tjeneste da eller kommer de nye i tilegg?

Originally posted by KennethGS

Originally posted by atck

Fantastisk low-pass bilde av Jan Harald.

Low-pass tror jeg ikke er det rette ordet å bruke. Ser mer ut som om flyet står på bakken, med en snøfonn mellom flyet og fotografen...

Enten det, eller så er bildet manipulert...

Det var det jeg syntes at flyet så litt rart ut med morsomme dorsal-finner og usedvanlig spisse droptanker. :lol:

Originally posted by valen

Ok takk for svar. Men hva skjer med F-16 når de nye (hva nå det blir) blir satt inn? Tar de dem ut av tjeneste da eller kommer de nye i tilegg?

Tja, både Grekerne og Tyrkerne har jo nyere fly enn oss nå. Så da må vi vel sende dem til et annet land. Jeg tipper Romania. Innen den tid er det vel på tide å bytte ut Lancerne.

^_^

Originally posted by atck
Det var det jeg syntes at flyet så litt rart ut med morsomme dorsal-finner og usedvanlig spisse droptanker. :lol:

Hehe.. Satt å kikket på det bildet lenge. Jeg så at noe var galt, men jeg klarte ikke sette fingeren på det...

Måtte dra frem lignende bilder, og da så jeg fort hva som ikke stemte... :rolleyes:

Back