K Kristiansen Newcomer 26 May 2010 #6 Nice! Ser ut som det er postflyet West Air Europe British Aerospace ATP..
R RampSnake ScanFlyer Blue 26 May 2010 #7 Kristiansen said: Ser ut som det er postflyet West Air Europe British Aerospace ATP.. Click to expand... Kan nok stemme det ja.
Kristiansen said: Ser ut som det er postflyet West Air Europe British Aerospace ATP.. Click to expand... Kan nok stemme det ja.
S sega ScanFlyer Blue 28 May 2010 #9 Takker. ATP stemmer nok det ja. Kamera var vel bare kompakt kameraet mitt jeg hadde i flightbagen min: Canon powershot. Blir faktisk helt ok kvalitet
Takker. ATP stemmer nok det ja. Kamera var vel bare kompakt kameraet mitt jeg hadde i flightbagen min: Canon powershot. Blir faktisk helt ok kvalitet
P Polaris Free Luigi 28 May 2010 #10 Likte best den andre videoen du har liggende på youtube... Lek i skyene med midnattsol og fin ambient musikk, nesten litt mediterende å se på
Likte best den andre videoen du har liggende på youtube... Lek i skyene med midnattsol og fin ambient musikk, nesten litt mediterende å se på
Norwegian15 ScanFlyer Blue 29 May 2010 #11 Dette var en flott film og den første sangen var kjempe bra