Andre kjøp av mil kampanjer?

Helikopter

ScanFlyer Blue
Andre kjøp av mil kampanjer?

På flyertalk er det jo ganske mye liv i mileagebuzz forumet. Har ikke helt satt meg inn i det, men det virker som om det er mye mer der ute enn US DM. Her på forumet blir det ikke skrevet så mye om det. Virker som om det er en del kredittkort man kan signe seg opp mot og få bonus, men regner med at det er mest rettet mot amerikanske brukere?
Skulle vel tro at OW og BA kanskje hadde noe?

Re: Andre kjøp av mil kampanjer?

For å begynne nærmest hjemme, så har SAS for tiden 40% avslag på EuroBonus-poeng. Det er ingen begrensning i hvor mange poeng du kan kjøpe, men det er ikke mulig å kjøpe flere enn 40.000 poeng samtidig - du må altså kjøpe poeng i flere omganger.

Det koster 180.000 poeng å fly fra Europa til South East Asia i First, og de kan man p.t. kjøpe for EUR 3.426, noe som er omkring NOK 25.832,-. En tur til samme destinasjon i biz koster 135.000 poeng. Det er EUR 2.583 eller NOK 19.476,- etter dagens kurs.

Med SAS må du i tillegg betale drivstofftillegg på bonusreiser med selskaper utenfor SAS-gruppen. Skatter og avgifter kommer også i tillegg.

Ikke en spesielt god deal, med andre ord, om man sammenligner med US Airways. Med mindre jeg har regnet helt feil.

Ikke en spesielt god deal, med andre ord, om man sammenligner med US Airways. Med mindre jeg har regnet helt feil.

Ikke sammenlignet med USAirways nei, men 25000+ Skatt for en F tur er ikke så dårlig, selv om hos Us er det ca halv pris. Spørs hva er tilgjengeligheten da? Kan man booke F i LH, LX og SQ med Eurobonus eller ikke?

C prisen er ikke interessant når man ser på alle kampajnene som kjøres i denne klassen.

Ikke sammenlignet med USAirways nei, men 25000+ Skatt for en F tur er ikke så dårlig, selv om hos Us er det ca halv pris. Spørs hva er tilgjengeligheten da? Kan man booke F i LH, LX og SQ med Eurobonus eller ikke?

Kjørte en test forrige uke, SK EB booking "så" F-setene hos LH som US DM booking ikke så. Dvs, først snakket jeg med en jente som sa at F ikke kunne bestilles gjennom EB. Kun eco/eco extra/business. <Takke-for-hjelpen-legge-på-og-ringe-tilbake-til-ny-agent>.

Back