...and another one down

Guest

ScanFlyer Gold
V-Bird er væk.
http://www.wdr.de/radio/nachrichten/index.phtml

på www.cph.dk står deres flighter som cancelled.

www.v-bird.com er lukket
Er det en overraskelse for nogen?

Replying to Topic '...and another one down'

Nej egentlig ikke overraskende - har aldrig forstået at der skulle være basis for 2-3 daglige afgange mellem NRN og CPH.

For et par uger siden planlagde jeg en tur med V-Bird fra i dag 8 oktober til 11 oktober - af forskellige årsager passede det alligevel ikke ind i mine planer og det er jeg egentlig i dag godt tilfreds med :D

Hann själv med några flygningar ARN-NRN , det positiva var väl att jag på så sätt fick åka med tre nya bolag: V Bird , WDL och EUJet !

har "funbulvinteren" som MOL spådde allerede startet? Who's next? Jet2?

Hvis jeg husker riktig er fimbulvinteren den riktig lange og kalde vinteren som etterfølges av selveste ragnarokk, eller verdens undergang. Håper O'Leary ikke er veldig bevandret i norrøn mytologi... :)

han snakket om en hard vinter der mange ville bukke under - finbulvinteren var det jeg som dro frem...

her er litt mer info:
Dutch budget carrier Vbird suspends flights
London (08Oct04, 12:53 GMT, 83 words)

Dutch headquartered low cost carrier Vbird has suspended all flights until further notice, the company has announced today.

Vbird confirmed flights have been suspended in a brief statement on its website. No further details were immediately available, although the company is expected to release a statement later today.

Operating out of Niederrhein airport near Dusseldorf, Vbird launched operations just under a year ago using Airbus A320 aircraft leased from International Lease Finance (ILFC). It operates low-cost flights to a string of European destinations.

Source: Air Transport Intelligence news

Back