Anbefalte seter MD - 81/82

737-405

ScanFlyer Gold
Hei folkens !

Er på utkikk etter hva dere mener er de beste setene på SK sine "Mad - Dogs" :) ?
Sitter man up - front, er det seter man må unngå?

Setter pris på alle innspill :)

Jo lenger frem, jo bedre, siden motorene er bak. MDene er ganske stillegående og komfortable fly, hvis man unngår å sitte ved motorene.

Alt fra Nødutgangene og frem er topp seter, ellers så er det som Lydmann sier. Jo lenger frem, jo bedre.
Fantastisk maskin uansett.

Jeg mener omvendt, jo lengre bak jo bedre! :)

Siden man virkelig flyr MD så burde man få motorlyden også..;)

Jeg ville for alt i verden undgå de allerbageste rækker, på grund af støjen fra motorerne. Jeg synes simpelthen , det er et rent mareridt med al den støj. Men god benplads på række 21-22 (nød)

Last edited:
Erfaringen min når jeg pendlet til London med MD var at siste toseter før bakre galley var et fint sted dersom man måtte sitte bak. Virket som galley dempet lyden en god del, lite sus fra a/c, ingen som sparker deg i ryggen og recline var det også.

Med plads i den forreste halvdel, så er MD'en nok den mest behagelige maskine overhovedet.

Ret meget larm bagerst, men fantastisk stilhed forrest.

Fantastisk maskine :)

Takk for alle svar folkens :) Det er de beste maskinene man kan fly om du spør meg ! Finnes det en oversikt over hvilke maskiner som har 145 seter og hvilke som har 150 seter ? Er det forskjeller i beinplass "up front" mellom disse to :) ?

Benplassen er også bedre foran i flyet. Rad 32 er veldig trangt, og et støynivå som definitivt ikke passerer noen HMS-undersøkelse.
Jeg liker best F-setet, siden det da er relativt stor sjanse for ledig nabosete. Velger man A så har man som regel en nabo.

Back