BU662
critical mind
All disse "tillegg" er bare en skjult prisökning. Og alle selskaper, med unntak av en, gjör det mer eller mindre. Det finnes bare Southwest som sier "fees don't fly with us" og holder opp dette.
At de selskaper trenger ekstra begriper viser hvor stor pris-sensibiliteten er blant passajerer. Selv de store som BA; AF, LH har brukt svaert höye oljetillegg i mange maneder na.
Begge SAS og DY har vented lenge för de innförte disse tillegg og jeg tror det er ok for begge a bake disse 100 NOK na inn i prisen og öke eget lönnsomhet fremfor a starte en ny pris-slakt. Begge selskaper trenger mer cash i kassa. For SAS blir det enklere a na de malene fra sitt kostnadskutt programm, for DY blir det enklere ogsa.
KLM-AF bör har stor respekt fordi de er förste som fjernes deler av den na. Prisen har synked nesten 40% og jeg tror den vil forsetter ned til 80$ / fat för det finner bunnen. Langt dypere vil det ikke ga, vi har vinteren som kommer og det vil öke etterspörelsen.
Det er en positiv side-effekten av all den finans-uro. Den politistike ekstra som ble innbakt i oljeprisen forsvinner.
At de selskaper trenger ekstra begriper viser hvor stor pris-sensibiliteten er blant passajerer. Selv de store som BA; AF, LH har brukt svaert höye oljetillegg i mange maneder na.
Begge SAS og DY har vented lenge för de innförte disse tillegg og jeg tror det er ok for begge a bake disse 100 NOK na inn i prisen og öke eget lönnsomhet fremfor a starte en ny pris-slakt. Begge selskaper trenger mer cash i kassa. For SAS blir det enklere a na de malene fra sitt kostnadskutt programm, for DY blir det enklere ogsa.
KLM-AF bör har stor respekt fordi de er förste som fjernes deler av den na. Prisen har synked nesten 40% og jeg tror den vil forsetter ned til 80$ / fat för det finner bunnen. Langt dypere vil det ikke ga, vi har vinteren som kommer og det vil öke etterspörelsen.
Det er en positiv side-effekten av all den finans-uro. Den politistike ekstra som ble innbakt i oljeprisen forsvinner.