• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Analyst: Airbus A380 "A Program In Trouble"

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Ingen banebrytende nyheter, men en grei oppsummering av A380-programmets situasjon:

Five years after the A380's first test flight, Airbus is 2 1/2 years behind on deliveries of the double-decker superjumbo, and an estimated 200 orders short of turning a profit on the design.

(...)

Buhrer says that the aircraft's development costs have been lost, never to be recovered and concludes that "the A380 was a mistake," adding that it "will never sell well and cost Airbus lots of Euros."

Analyst: Airbus A380 "A Program In Trouble"
 
Hvis man skrur tiden ca. 40 år tilbake, var ikke dette omtrent samme konklusjonen som ble trukket over 747 også?
 
Back
Top